Anatomik 2
3d-anim (3D) program: 3ds max/ Süre: 2 gün 2 yorum yapıldı 0/10 (2 kişi beğendi)
3ds max ile box modelling yöntemiyle modellendi.Modelleme kabaca bitince zbrush a export eildi, zbrush da model detaylandırıldı, uv mmap çıkarıldı ve boyaması yapıldı.Gerekli detaylar verilince max e geri çağırıldı ve max de default render alındı.
Anatomik 2 için Yorumlar
box modelling yöntemiyle yapılmış bu modelleme teknigini merak ettim
- Offline
Box modeling adı üstünde max de primitif bir nesne olan box çiziyorsun .Daha sonra edit poly ye convert yaparak, cut aracıyla polygonları detaylandırırız.move soft selection araçlarıyla formu oluşturmaya çalıştırırız.Kabaca model oluşur.Ben daha hızlı form vermek için obj formatında zbrush a atarım ve move tool araçlarıyla modeli gerekliforma çekerim.
Bu model tamamen max de yapıldı.O dönemde zbrush ı pek bilmiyordum.
- Offline
- Erkek
Kapalı
3d-anim Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı
- kaplan_yavrusu: kayalara geldik.thanks.
- mateus: ön traf çok parlamış sanki
- mateus: deniz yansıma iyi duruyor
- kaplan_yavrusu: bazı sıkıntılarda mevcuttur.Teşekkürler.
- kaplan_yavrusu: Madem sordunuz şöyle izah edeyim ;kaplamalar hazır malzeme gibi ve bina plastik gibi duruyor. biraz özenirseniz daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.Teşekkürler.