Master & Blaster
omrzrn (Ömer Zeren) program: zbrush Süre: 40 saat 14 yorum yapıldı 6/10 (33 kişi beğendi)
Merhaba
yaptığım eski bir karakter tasarımını zbrushda modellemeye karar verdim. çalışmanın büyük kısmı zbrushda yapıldı. ufak tefek polygon editlemek için max kullandım. sss2 ve layer comp denemesi yaptım bu modelin renderinde. ekte yaptığım çizim ve renderların biraz daha büyük versiyonlarını görebilirsiniz.
umarım beğenirsiniz. ( şirin karakterlerden sonra şaşırtmamışımdır umarım :D )
not: site fantazi yaratık ve şiddete ne kadar toleransı bilmiyorum... sanırım onaylama kısmından geçerse görecez. :)
Master & Blaster için Yorumlar
onay beklemeden galeriye eklendi hmm..
siteye rahatsızlık verirsem belirtin resmi sileyim.
- Offline
- Erkek
başkasını bilmemde benim hoşuma gitti
- Offline
- Erkek
Benimde hoşuma gitti. Açıkçası bu tarz çalışmaları sıksık görmek isterim.
- Offline
- Erkek
SÜper çalışma , tebrikler
- Offline
- Erkek
hakikaten cok başarılı bir calışma hiç bir türkün böyle bişey yapıcagını düşünmemiştim tebrikler
- Offline
başarılı kardeşim ellerine sağlık
- Offline
- Erkek
Çalışmanız tasarım olarak da sculpting olarak da çok çok başarılı, tebrik ederim. Sormak istediğim ek olarak cavity map kullandınız mı, vray normal map mi yoksa standart normal map mi kullandınız? Normal map`i xNormal ile mi yoksa Zbrush ile mi export ediyorsunuz? Son olarak da displacement`i zbrushcentral forumlarında tavsiye edildiği gibi x ve x/2 biçiminde mi kullanıyorsunuz? Kusura bakmayın böyle aniden dalıverdim, sculpting konusunda elimden geldiğince geliştirdim kendimi fakat sss2 denemeleri yapmak için max`e geçmeye çalıştığımda istediğim sonuçları hiç alamıyorum. Cevap verirseniz çok memnun olurum, iyi çalışmalar diliyorum.
- Offline
- Erkek
herkese teşekkür ederim.
eğer low poly kopysını çıkarmıyorsam direk zbrush uv master ile kaplamasını hallediyorum. xnormalın esprisi kalmyor. displacemant vs. kullanmıyorum, zaten yüksek çözünürlüklü modeli aktarıyorum. hacimsel bilgiler gerçek anlamda aktarılıyor sahneye. vray sss2 ve inorganik kısımlar içinse vray map kullandım.
- Offline
- Erkek
Çok teşekkür ederim cevabınız için, polygon sayısı gözümü o kadar korkutuyordu ki buna cesaret edememiştim. Hemen deneyeceğim sanırım decimation master ile polygon sayısı optimize edilebiliyor.
- Offline
- Erkek
evet düşüyor, hemde dramatik şekilde. 20 milyon farksız 1 milyona iner.
- Offline
- Erkek
Kapalı
omrzrn Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- mateus: güzeel çalışma olmuş
- kaplan_yavrusu: bazı tespitlerim var ama saklı tutuyorum.başarılar dilerim.
- kaplan_yavrusu: sıkıntı ve problemleri sıralamak yerine ve hemde canını sıkmak istemediğimden mütevellit tebrik eder başarılar dilerim.
- mateus: modelleme detaylı olmuş emeğine sağlık
- gokhantastan: Elinize sağlık gerçekten güzel bir çalışma olmuş.
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı