Skin Shader Deneme
NoSTeKaM (Ömer Al) program: Zbrush , 3D max Süre: belirsiz 1 yorum yapıldı 3/10 (6 kişi beğendi)
Zbrush ile modellediğim karakteri 3D max den vray render aldım.
Gözüme takılan düzeltmek istediğim şeyler var ama şimdilik böyle :)
Yorumlarınızı bekliyorum , iyi forumlar...
Skin Shader Deneme için Yorumlar
model iyi, tek sorun aynı texture ile hertarafını kapladığın için can alıcı vuruşu yapamamışsın, kulakların texturesi biraz daha kırmızımsı ve mor olur birde burun kenarlarına ve bazı yerlere kılcal damar atsaydın birazda çamurla boyasaydın yanağını birde ellerini gösterip o yüzüğüde yapsaydın o gözler tüm dikkatiyle yüzüğe bakarken yapsaydın eminim artstationda bile çok beğenenin olurdu , tüm bunları yapıp koyarsan insanlar ilk görüşte daha çok etkilenir yapım aşamalarını paylaşma çünkü milletin gözü alışıyor ve basit birşey gibi görüyorlar en azından ben böyle düşünüyorum :)
- Offline
- Erkek
Kapalı
NoSTeKaM Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- mateus: güzeel çalışma olmuş
- kaplan_yavrusu: bazı tespitlerim var ama saklı tutuyorum.başarılar dilerim.
- kaplan_yavrusu: sıkıntı ve problemleri sıralamak yerine ve hemde canını sıkmak istemediğimden mütevellit tebrik eder başarılar dilerim.
- mateus: modelleme detaylı olmuş emeğine sağlık
- gokhantastan: Elinize sağlık gerçekten güzel bir çalışma olmuş.
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı