Unrealengine için yaptığım karakter
BahtiyarArdin (BahtiyarArdin) program: Zbrush-3dsmax-maya-substance painter-photoshop Süre: 1 hafta 4 yorum yapıldı 3/10 (6 kişi beğendi)
korku temalı oyunum ıcın hazırladığım karakter çalışmamın bastan sona gıdısatını sızınle paylaşıyorum kullandığım programlar zbrush,maya,max.substance painter,photoshop,unreal engine
https://www.youtube.com/watch?v=LwVMZ10q81Y&feature=youtu.be
Unrealengine için yaptığım karakter için Yorumlar
çok emek vermişsiniz öyleki
GeecitÖzgür
çok emek vermişsiniz öyleki karakterin göbeğine kadar uğraşmışsınız.. :) tek kişi olarakmı oyunu yapıyorsunuz?
2016-07-24 17:46:47
- Offline
- Erkek
aynen tek kişiyim o
BahtiyarArdinBahtiyarArdin
aynen tek kişiyim o yüzden 9 aydır ugrasıyorum
2016-07-24 21:42:43
- Offline
- Erkek
eline sağlık mekanlar cok
mikayil
eline sağlık mekanlar cok hoş
2016-07-25 02:07:53
- Offline
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- mateus: güzeel çalışma olmuş
- kaplan_yavrusu: bazı tespitlerim var ama saklı tutuyorum.başarılar dilerim.
- kaplan_yavrusu: sıkıntı ve problemleri sıralamak yerine ve hemde canını sıkmak istemediğimden mütevellit tebrik eder başarılar dilerim.
- mateus: modelleme detaylı olmuş emeğine sağlık
- gokhantastan: Elinize sağlık gerçekten güzel bir çalışma olmuş.
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı