UE4 Real-Time Interior
unvermelih (Melih Ünver) program: Unreal Engine 4 Süre: 1 ay 2 yorum yapıldı 0/10
Unreal Engine 4 kullanarak ticari amaçlı ürettiğim uygulamadan bazı görüntüler paylaşmak istedim. Oculus Rift ile içinde gezilebiliyor. Amaç UE4 ile olabildiğince gerçekçi görüntü elde edebilmekti. Daha çok zaman harcanarak daha iyi sonuçlar da alınabilir.
Video: https://youtu.be/4DdGJoVq7ow
Işık ve gölge (lightmap) hesaplamaları, 16 fiziksel çekirdekli bir işlemci ile yaklaşık 1 buçuk gün kadar sürdü.
UE4 Real-Time Interior için Yorumlar
Tebrikler. Kaliteli bir iş olmuş ancak BUILD süresi için 1 buçuk gün biraz fazla geldi. Sahnenizde Lightmap importance volume kullandınızmı?
- Offline
- Erkek
çok teşekkürler.
volume kullandım fakat süreyi etkileyen şey volume olup olmaması değil. yüksek standartlarda ışık ve gölge detayı almak adına çok uzun süre özel render setup ayarları denedim. çok sayıda test yaptım. hatta bu ayarlar interface de yer almayan ayarlar. eğer ışık ve gölge konusunda hassassanız bu süreleri beklemek gerekiyor. bence beklenebilir bir süre. sonuçta bitince içinde gezip dolaşıyorsunuz.
- Offline
- Erkek
Kapalı
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- kaplan_yavrusu: yorumları sıralayıp konferans haline getirmek istemediğimden mütevellit tebrik ederim.
- mateus: güzeel çalışma olmuş
- kaplan_yavrusu: bazı tespitlerim var ama saklı tutuyorum.başarılar dilerim.
- kaplan_yavrusu: sıkıntı ve problemleri sıralamak yerine ve hemde canını sıkmak istemediğimden mütevellit tebrik eder başarılar dilerim.
- mateus: modelleme detaylı olmuş emeğine sağlık
- gokhantastan: Elinize sağlık gerçekten güzel bir çalışma olmuş.
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı