FaceRig
BahtiyarArdin (BahtiyarArdin) program: Autodesk Maya.Zbrush.Mudbox.substancepainter Süre: 1 hafta 0 yorum yapıldı 3/10 (9 kişi beğendi)
Mayada ham modelı yapıp Zbrushta detay verdim yaklasık rig 2 gunumu aldı model 1 hafta sürdü.Proje daha bıtmedı Karekter Unreal engıne de kullanılacak
FaceRig için Yorumlar
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- kaplan_yavrusu: yorumları sıralayıp konferans haline getirmek istemediğimden mütevellit tebrik ederim.
- mateus: güzeel çalışma olmuş
- kaplan_yavrusu: bazı tespitlerim var ama saklı tutuyorum.başarılar dilerim.
- kaplan_yavrusu: sıkıntı ve problemleri sıralamak yerine ve hemde canını sıkmak istemediğimden mütevellit tebrik eder başarılar dilerim.
- mateus: modelleme detaylı olmuş emeğine sağlık
- gokhantastan: Elinize sağlık gerçekten güzel bir çalışma olmuş.
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı