keltoş
ahmetdfiliz (ahmet derya filiz) program: 3ds max 2013 Süre: 4 gün 2 yorum yapıldı 3/10 (5 kişi beğendi)
ilk karakter modelleme denemem :D
karakalem referans çiziminden yararlandım.
öğrenme sürecindeyim
yüksek poligon animasyon için kullanılabilir durumda (tabi kim kullanacaksa) :D
keltoş için Yorumlar
Azmini taktir ediyorum ve azminden dolayı bir kaç şeyi benim gibi uzun yoldand eyilde kısa yoldan ögrenmen için aşagıdaki madeleri yazıyorum.
1.Karakter modelemeleri Zbrush olmak üzere high poly calılan sculpture programlarında yapabilirsin.En gözdesi zbrushdır
2.Mutlaka bir grafik tablet almanız gerekir
3.Made anatomi bilgisi bolca karakalem insan anatomiysi calışın
B u 3 madeği yapınız bu işi şuan ea games capcom squareenix vb oyun ve aniamsyon firmalaı bu şekilde yapıyor
Ama gelicek var sizide maxde bunu yapabiliyosanız eminim zbrush ögrendiğinizde tablet ile pro işler yapabilirisniz
Yazım yanlışlarından dolayı özürdilerim dogru okuyp yazmıyorum düzeltmeye kalşaksam yazıyı 3 gün sürerer eline saglşık dogru yoldasın :D kolaygelsin
- Offline
öncelikle vakit ayırıp yorum yaptığınız için teşekkürederim. önerilerinizi uygulayağım.
- Offline
- Erkek
Kapalı
ahmetdfiliz Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- kaplan_yavrusu: yorumları sıralayıp konferans haline getirmek istemediğimden mütevellit tebrik ederim.
- mateus: güzeel çalışma olmuş
- kaplan_yavrusu: bazı tespitlerim var ama saklı tutuyorum.başarılar dilerim.
- kaplan_yavrusu: sıkıntı ve problemleri sıralamak yerine ve hemde canını sıkmak istemediğimden mütevellit tebrik eder başarılar dilerim.
- mateus: modelleme detaylı olmuş emeğine sağlık
- gokhantastan: Elinize sağlık gerçekten güzel bir çalışma olmuş.
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı