Gallery

Gallery Gallery - Serkan Çelik

xsekox (Serkan Çelik) program: 3dsmax Süre: 6 saat 26 yorum yapıldı 10/10 (98 kişi beğendi)

Merhaba arkadaşlar uzun zamandır çalışma paylaşamıyordum yoğunluktan dolayı.Vakit bulunca sonunda bitirebildim.Çalışma Boffi Soho Galeriden esinlenilmiştir.
Aşağıdaki linkten UHD 5K çözünürlüklü haline detaylı bir şekilde bakabilirsiniz.Yorumlar için teşekkürler.

Gallery 1Gallery 2Gallery 3

Gallery için Yorumlar

çok güzel bir çalışma
missekerRahime ŞEKERAvatar

çok güzel bir çalışma tebrik ederim.


2015-04-02 08:22:54
  • Offline
  • Bayan
+++++++++++++++++++ tebrikler
levolilevoli

+++++++++++++++++++ tebrikler


2015-04-02 09:27:15
  • Offline
xsekox
xsekoxSerkan ÇelikAvatar

Arkadaşlar teşekkür ederim orumlarınız için.Render motoru vray render.
Merdivenden çıkılınca önde duran koltuğun ayağı biraz geride.


www.cizgisahne.com
2015-04-02 11:22:06
  • Offline
  • Erkek
Serkan abi boyle net
bermanErman B

Serkan abi boyle net ve kaliteli render için ayarları çok merak ediyorum, çözünürlük, treshold vs.. eminim arkadaşlarda render settingslerini merak ediyordur. Paylaşabilirsen çok mutlu oluruz.


4930K - GTX 780 - 32GB - 3dsmax 2014 - Vray 3.6
2015-04-02 12:48:00
  • Offline
  • Erkek
Yeaa işte hedehödö falan
arkhe74Kirli, Çürük ve Adi

Yeaa işte hedehödö falan filan :)

Paşam ellerine sağlık. Çok beğendim.

Selamlar.


www.leventoget.com
2015-04-03 02:09:02
  • Offline
  • Erkek
Üstad çalışma şahane her
geniusGürsel KALEAvatar

Üstad çalışma şahane her noktasını tek tek işlemişsin el emeği göz nuru realıstık bır çalışma olmuş tebrikler iyi çalışmalar .)


www.3dreamaker.net
2015-04-06 11:27:59
  • Offline
  • Erkek
yine muhteşem kanka!!!
burcuqqqBurcu AYDOĞDUAvatar

yine muhteşem kanka!!!


www.burcuaydogdu.com
2015-04-07 10:49:52
  • Offline
  • Bayan
+1
ErkanErkan ÇALIŞKANAvatar

serkan hocam eline sağlık çok güzel olmuş +1
şu spotlardaki parlama photoshop herhalde?


ANIMASYONA GÖNÜL VERENLERLE TANIŞALIM
2015-04-15 22:23:36
  • Offline
  • Erkek
Render için diyecek hoş
fasuto53Fatih Avatar

Render için diyecek hoş şeyler var, zaten herkes bolca söylemiş, hepsine imzamı atarım.

Ancak bir iki eleştiride bulunmak isterim eğer sakıncası yoksa. Bir CGArtist`in mimari projelerde dikkat etmesi gereken çok basit ama işi berbat eden bazı hususlar var. Sadece çalışmada gördüklerimi belirtmek isterim. Mimari üslup vesaire konulara elbette girmeyeceğim.

-Mimaride hiç bir malzeme hemen hemen yekpare değildir. Örneğin bir ahşap yüzeyde oluşan hareler. Çalışmada küpeşte köşeyi döndüğü halde aynı yönde ilerlemez hareler, o şekilde olabilmesi için levha halindeki malzemenin kenarından bir L biçiminde kesim yapılıp yekpare bir küpeşte elde etmek lazım. Orada genelde 45 derecelik bir kesim ve birleştirme vardır (tasarım üslubuna göre değişir).

Not: Malzemelerin maksimum ebatlarıda vardır ancak bunlara girmeyeceğim, kullandığınız malzemenin en azından cinsini bilirseniz, üretim tekniklerine ilişkin sahne gerçekçiliğinin sorgulanamaz olması açısından dikkat etmenizde vayda var. Bu tür detaylar Süpervizör diye tabir ettiğimiz adamcağızlar tarafından bizim gibi sinemada tırt olan ülkelerde çok önemsenmese de, İzleyicinin her konuda bilgisi olabileceği var sayılan iddialı yapımlarda bunlara dikkat edilir (zira sinemanın bir hedefi de işin mutfağını düşündürmemektir)

-Sahnede kullanılan teknik gereçler; Davlumbaz, ocak, havalandırma kanalları, iklimlendirme sistemleri gibi gibi gereçlerin çok bariz olan CGartist`in bilmesi gereken şeyler var. En azından bir ev hanımı kadar bilmek lazım ocağı. Bir ocağı yerleştirdiğimiz yüzeyin altında dolap kapağı açılamaz, çünkü orayı ocağın hacmi işgal etmiştir. Ocak altında genelde fırın bulunur (set üstü değilse).

-Havalandırma kanalları tavanda yekpare durmaz, illaki bir yerden çıkışı vardır. redüksiyonları ortalama 10 metrede bir konulur (çalışmada çok sık bu yüzden söylemek istedim, mühendislik bir detay esasen), redüksiyonlar aynı zamanda ayrı bir parçadır, diğer kanallar da ekstruder (olmasa da) öyleymiş gibi düşünebilirsiniz, haliyle iç içe geçme durumu ile oluşan görsel bir birleşim detayı bulunması gerekir.

-Isıtma soğutma sistemleri (hava kanalları, klimalar, radyatörler vs) mekanı dışa açan alanlarda genelde yerleştirilir, Amacaç farklı ısıdaki havanın mekana akışı gerçekleşmesin. Yani çalışmada bina cephesini dolaşan kanllarda yer alan menfezler cephede açılan pencere üstlerine denk gelmelidir. (çok sık yerleştirilmiş)

Öteberi bir kaç şey daha var fakat ben mimari açıdan olan hususlara değinmek istedim, nihayetinde mimari bir çalışma. Şahsen ülkemden birileri bu işi yapıyorsa, yabancıdan daha profesyonel yapsın isterim. Umarım önerilerimi yapıcı eleştiriler olarak kabul edersiniz.

(zaman aralıklı yazdığım için konu bütünlüğü koptuysa affola)

Saygılar...


2015-04-17 19:43:23 Edit:2015-04-17 19:44:12
  • Offline
  • Erkek
Görsel bir şölen!
eRtanKaRayapiH. Ertan KarayapıAvatar

Tebrikler Serkan hocam, kelimenin tam anlamıyla şahane bir çalışma, görsel bir şölen..
``Sanat yoktur, sanatçı vardır`` söyleminin karşılığı bir çok çalışmanızda anlamını buluyor.
Boffi Soho esinlenmesi; bir şair`in imgesel anlatımını oluşturduğu ilham olsa gerek.
Son olarak; şükür ki ``her şeyi bilen mimar`` değilim; yani eskaza her şeyi bilen mimar olsam; bir sanat eserine redüksiyonel, sansasyonel ve hatta sıhhi tesisatçı bir bakış açısı sunabilirdim.
Saygılar..


- eRtanKaRayapı -
2015-04-20 11:21:30
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!

xsekox Diğer Çalışmaları