"bürütev" Projesi

"bürütev" Projesi "bürütev" Projesi - Emre Timur

mimaremretimur (Emre Timur) program: 3D Studio Max 2015_Mental Ray Süre: 15 Akşam 7 yorum yapıldı 0/10 (4 kişi beğendi)

"bürütev" Projesi 1"bürütev" Projesi 2"bürütev" Projesi 3"bürütev" Projesi 4"bürütev" Projesi 5

Sevgili arkadaşlar
Bu görmüş olduğunuz çalışma benim "bürütev" isimli projemdir.
Çalışmanın toplam süresi tasarım+modelleme+render+ps 15 akşamdır.
Mİmari tasarım bana aittir.
Modellerin %70`i hazırdır. Fakat tüm modellerin malzemelerini baştan Mental Ray için tekrar hazırladım.
Sahne hazırlama+Render+PS bana aittir
Render NVIDIA MENTAL RAY`de alınmıştır. (yoksa haşa vrayde değil)
3D Stduio MAX 2015 ve Photo Shop CS6 kullanılmıştır.
Render süreleri her biri için 10-30 saat arasıdır.
Konseptte gördüünüz resimler, büyük usta Salvador Dali`ye aittir.
Yerde dökülmüş yaprakların olması fakat çevrede kuru ağacın hiç görünmemesi "kasti" bir tasarımdır.
Tüm yorumlara sevgiyle açıktır:)

"bürütev" Projesi için Yorumlar

BURUTEV
mimaremretimurEmre TimurAvatar

Sevgili arkadaşlar
Bu görmüş olduğunuz çalışma benim "bürütev" isimli projemdir.
Çalışmanın toplam süresi tasarım+modelleme+render+ps 15 akşamdır.
Mİmari tasarım bana aittir.
Modellerin %70`i hazırdır. Fakat tüm modellerin malzemelerini baştan Mental Ray için tekrar hazırladım.
Sahne hazırlama+Render+PS bana aittir
Render NVIDIA MENTAL RAY`de alınmıştır. (yoksa haşa vrayde değil)
3D Stduio MAX 2015 ve Photo Shop CS6 kullanılmıştır.
Render süreleri her biri için 10-30 saat arasıdır.
Konseptte gördüünüz resimler, büyük usta Salvador Dali`ye aittir.
Yerde dökülmüş yaprakların olması fakat çevrede kuru ağacın hiç görünmemesi "kasti" bir tasarımdır.
Tüm yorumlara sevgiyle açıktır:)


Emre TİMUR .. Mimar 3D Studio Max Eğitmeni
2014-11-26 23:39:30
  • Offline
  • Erkek
Dış mekanlar çok hoş
muge83müge yapıcı

Dış mekanlar çok hoş fakat iç mekanda çok fazla oran orantı sorunu olduğunu düşünüyorum spor aleti... gibi iyi çalışmalar.


2014-11-27 10:05:35
  • Offline
  • Bayan
Teşekkür ederim. Oran sorunu
mimaremretimurEmre TimurAvatar

Teşekkür ederim. Oran sorunu derken? Her tefriş kendi boyutunda yapıldı aslında? Yani tasarım açısından yapıya göre ufak manasında mı?


Emre TİMUR .. Mimar 3D Studio Max Eğitmeni
2014-11-27 10:10:04
  • Offline
  • Erkek
Bazı objeler gereğinden büyük
muge83müge yapıcı

Bazı objeler gereğinden büyük mesela askıdaki elbıseler duvarın yarısına denk geliyor,duvar 2 metre ise askıda duran kazağın genıslıgı 1 metreden fazla (kırmızı)


2014-11-27 13:53:02
  • Offline
  • Bayan
Duvar 145 cm dir
mimaremretimurEmre TimurAvatar

Duvar 145 cm dir
Elbise de 55 cm gibi

Bunun dışında ne var mesela ölçüp bakabiliriz


Emre TİMUR .. Mimar 3D Studio Max Eğitmeni
2014-11-28 08:54:55
  • Offline
  • Erkek
tavsiye
ErkanErkan ÇALIŞKANAvatar

anladığım kadarıyla kullandığın bilgisayar i5 işlemcili bir laptop
ve i5 işlemci hipertrading özelliği ile windowsun kendisini 4 çekirdekli sanmasını sağlar aslında 2 çekirdeklidir
bu renderleri sanırım o uyduruk bilgisayarla almışsın çok sabırlısın tebrik ederim
tavsiyem 2011 soket i7 bol bol ram masaüstü

ambient occlusionlar problemli samples arttır ditance arttır eğer arch&design malzeme kullandıysan Exact AO yu aç

glossiniess sampleslerinde çok yüksek olabilir render ayarlarında
global tunning parameters bölümünden onları daha düşük kullanmayı dene
render süresini kısaltmak için


eğer tavsiyeme uygun bilgisayar bulursan
anti aliasingi arttır örnek
sample per pixel
max=1
min=16
filter
type = lanczos
width = 5
height =5
render boyutunda 12 mgapixel civarı olsun

güzel tasarım eline sağlık

gecikmeli kısa bir cevap oldu kusura bakma
malum yıl sonu işler yoğun
kolay gelsin


ANIMASYONA GÖNÜL VERENLERLE TANIŞALIM
2014-12-27 17:10:03
  • Offline
  • Erkek
Teşekkür ederm Erkan hocam
mimaremretimurEmre TimurAvatar

Teşekkür ederm Erkan hocam ben de yeni gördüm yorumunu

amd phenom 2 1100t`de alındı yani fiziksel 6 çekirdekli bir işlemci
uzun sürmesi muhtemelen IBL`nin etkisi ve tabi FG`ye yüklenmekten olabilir

a.o. ları aslında p.s. ta arttırmaya çalıştım farklı bir kanalla aldığım için. fakat bunu yaparken kötü görünmüş olabilir bilmiyorum.

arch&design kullandım evet a.o. lar aktif ama kimisinde ecat ao açık kimisinde kapalıdır hep açık olsun öyle mi


glossiniess samples lar çok çok abartılı sayılmaz ama render süresi çok fazla kanalda render almaktan da ileri geliyor olabilir veya yerdeki yapraklardan belki

teşekkür ederim hocam kolay gelsin


Emre TİMUR .. Mimar 3D Studio Max Eğitmeni
2015-01-08 12:45:33
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!

mimaremretimur Diğer Çalışmaları