Country sofa
polygonwrestler (Erkan Kaya) program: 3ds max vray Süre: 3:55 0 yorum yapıldı 0/10 (1 kişi beğendi)
Yine internet de referans aldığım bir model.Tuhaf bir koltuk petayı harekete giçirmemesi için yorum yapmayacağım...
Geyik boynuzları ,kartal pençeleri,afrika sığır boynuzları ve bir de yarı işlenmiş deri.Anlamadığım bir konu var bu shader olayında speculation yada her neyse mapını hazırlamak bir hayli dert kou texturlar da maxin material editöründe hazırladığınız map iyi belli olmuyor.Habire render alıp photoshopa dönüp bir daha spec texture hazırlayıp tekrar render almak gereksiz gibi maxin material editördeki sample globunu biraz dinamik yapsa yani senin oluştuduğun sahneye göre glob üzerinde etkiler gösterse daha mantıklı gibi.Neyse koca autodesk yapmıyorsa ben ne yapayım...
Country sofa için Yorumlar
Kapalı
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- kaplan_yavrusu: yorumları sıralayıp konferans haline getirmek istemediğimden mütevellit tebrik ederim.
- mateus: güzeel çalışma olmuş
- kaplan_yavrusu: bazı tespitlerim var ama saklı tutuyorum.başarılar dilerim.
- kaplan_yavrusu: sıkıntı ve problemleri sıralamak yerine ve hemde canını sıkmak istemediğimden mütevellit tebrik eder başarılar dilerim.
- mateus: modelleme detaylı olmuş emeğine sağlık
- gokhantastan: Elinize sağlık gerçekten güzel bir çalışma olmuş.
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı