Hızlı Hızlı...
lefrans (Uğur Pekkoşar) program: 3dsmax vray ps Süre: 45 dk 12 yorum yapıldı 3/10 (5 kişi beğendi)
aşağı yukarı 45 dakika içinde hızlı hızlı yaptığım bir mutfak, kalite ayarlarını yükseltemediğimden lekelenmeleri efeketle gizlemeye çalıştım. Ufak bir müşteri işidir. Yorum yapacak arkadaşlar süreyi göz önüne alarak yaparlarsa daha iyi olur. Yoksa ilk bakışta özüme çarpan bir sürü hata var. Ama dediğim gibi hızlı olması gerekliydi. İyi çalışmalar.
Hızlı Hızlı... için Yorumlar
hızlı ve güzel :)
- Offline
- Erkek
hehehe hızlı ve öfkeli gibi oldu. Sağolasın kardeşim
- Offline
- Erkek
Gercekten hizli ve basarili bir calisma olmus.Tebrikler.
- Offline
- Erkek
Olumlu eleştirin için teşekkür ederim kardeşim.
- Offline
- Erkek
Hızlıda olsa kardeşim bakış açın zamana etki etmez render kalitesi hızına göre güzel ancak bu şekilde küçük boylu bir çocuk bakabilir mekana tekrar tebrikler .)
- Offline
- Erkek
guzel olmus tebrikler
cameranın nerde oldugunun pek onemi yok
tek ve cift kacıs kuralına uyduktan sonra heryerden bakablir
zira burda ki sorun render frame ile paralel duvarların
paralel olması
zira burda ole degil
yani camera correction modiy ekleyebilirsin stdrt camera ise
vray ise guess vertical shift
yada target le camera aynı z yuksekliğinde olmalı kısaca
bu konular anlayanlar için onemli
bunun için en iyi yazı bu
bakın bence derim
http://www.ronenbekerman.com/photographic-approach-in-architectural-visualisation/
- Offline
- Erkek
Teapot_archviz Dostum teşekkür ederim gerçekten faydalı bilgilerin için.
Kesinlikle dikkate alacağım.. Bana bunlarla gelin :)
- Offline
- Erkek
teopot kardeş nerden bakıldığının önemi yok demişsin bu mutfagı doğru algılayabiliyormusun? camera correction modiy eklesende bakış açının yüksekliğini değiştirmez camera ile targetin aynı yükseklikte olamayacağı durumlarda var bence herzaman aynı yükseklikte olmalı demişsin tabi bu kişisel tercihte olabilir ancak ben hiç bir zaman boynum dümdüz gezdiğimi hatırlamıyorum :) iyi çalışmalar.
- Offline
- Erkek
calısmasını paylasan arkadasa yardım etmek istedim
boyle kırılmaların hafif oldugu render ve fotograflarda correction yapılması dogru
makro ve detay rendırlarında ve ya fotograflarında tabiki correction yapılmaz
verdiğim link benden daha cok yardımcı olucaktır
- Offline
- Erkek
Kardeş türküm saygılar.
- Offline
- Erkek
Kapalı
lefrans Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- mateus: güzeel çalışma olmuş
- kaplan_yavrusu: bazı tespitlerim var ama saklı tutuyorum.başarılar dilerim.
- kaplan_yavrusu: sıkıntı ve problemleri sıralamak yerine ve hemde canını sıkmak istemediğimden mütevellit tebrik eder başarılar dilerim.
- mateus: modelleme detaylı olmuş emeğine sağlık
- gokhantastan: Elinize sağlık gerçekten güzel bir çalışma olmuş.
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı