Uşak Belediye binası yarışma prj
barbarosevin (barbaros Evin) program: 3 Süre: 1 hafta 5 yorum yapıldı 3/10 (16 kişi beğendi)
Uşak Belediyesinin hazırladığı yarışma için katılımcı Uludağ mimarlığın tasarımı ile beraber görselleştirme çalışmalarını 3dsmax ile hazırladık .Proje gece renderları ve gündüz renderları olarak hazırlanmıştır.Çimler için plugin kullanılmıştır.1 hafta gibi bir sürede tamamlanmıştır.
Uşak Belediye binası yarışma prj için Yorumlar
light streak`lerde sorun var bu ışık süzmeleri bittiği yerde araç hareket eden araç silüeti olması lazım. Light streak disyafram açıklığının süresi ile alakalıdır. düşük exposure değerlerinde özellikle gece çekimi için yapılır. Bu yüzden light streaklerin oluştuğu yerlerde belli bir miktarda glow oluşur. bununla beraber yayalarda da hafif motion blur olması beklenir. burada bir tezatlık var. light streakler varken insanlar sabit duruyor. Buda biraz gerçekçiliği bozulyor.
Ayrıca zeminde tekrar eden kaldırım kaplaması çok fazla alanda olduğu için rahatsız ediyor. İkinci kattaki solda bulunan odada ışıklandırma teras katı vuruyor büyük ihtimal poly objede bir kopukluk var ve ışık süzüyor. Genel olarak güzel ve amacına uygun elinize sağlık
- Offline
- Erkek
Yorum için teşekkürler .polyde sı9kıntı yok o arada kafe var ve orada zaten ışık var.Ayrıca Light streak dediğinz "light trailler" da insanlar bunun gibi karanlık bir ortamda albedosunun 1 den az olacağından dolayı ışık yansıtmasını bekleyemessiniz ve motion a girmez.Ayrıca araçlar zaten hareketsiz dikkatli bakarsanız araçların farlarıda yanmıyor.Bence bazı işlerde gerçekcilikten çok amaç önemlidir.aslında şunu bilmeklazım ! aaa bu bir render ve kim yaparsa yapsın asla gerçek olmayacak.Önemli olan ne hissederek ve hangi amaç ile hazırlandığı.sanatsal değer taşıyan bütün renderlar gerçekçiliği taklit eden renderlardan daha iyidir .( bu sanatsal render değildir tabi ki ).
- Offline
- Erkek
Yanlış anlamayın üslubumda bir hatam kabalığım varsa özür dilerim. Ben genellikle sitede güzel bulduğum çalışmalara yorum yaparım. Öyle her çalışmaya yorum yapsaydım günler geçmezdi:) yıllardır dslr fotograf makinesi kullanırım ama dediğinize birmez olsun şahit olmadım. Ben albedodan filan bahsetmedim zaten anlattığımlada pek alakası yok. Vedayı bilmem ama mentalrayde kullanılan exposure ayarları tipik bir dslr makine ayarıdır. Bir gece çekimi yaparsanız eğer kameranızı uygun bir yere tripot koyar uzun bir enstantane ile fotografa başlarsınız burada light streakler oluşur. Eğer burada arabalar enstantanenin kapanma hızındnahzılı ise arabaları donuk görürsünüz yoksa arabalar ki genellikle gece çekimlerinin çoğunda arabalar enstantene süresince hareket ettiğinden dolayı bu ışık izi oluşur ve sonuna doğru araban bir motiona bulura az da olsa yakalanır. Bu dediğimin aynısı insanlar içinde geçerlidir. Örnek vermek gerekirse
http://www.cgarchitect.com/2013/03/inspiration---nights
- Offline
- Erkek
Teşekkürler kibarlığınız için .Bir Astronomi ve uzay bilimleri mezunu olarak emin olun ışık ve exposure konularında çok iyi anlıyorum sizi .Tabiki bu işin büyük kısmı eleştirmek eleştirilmek yoksa gelişmez hem ülkemizde hemde ferdiolarak .tekrar teşekkürler.Bir dahakine insaları da hallederim :)
- Offline
- Erkek
guzel gorunuyor yalniz arka tarafda gece renderinde bir kapi gorunuyor gunduz renderinde boydan kompozit olmus//
- Offline
- Erkek
Kapalı
barbarosevin Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- mateus: güzeel çalışma olmuş
- kaplan_yavrusu: bazı tespitlerim var ama saklı tutuyorum.başarılar dilerim.
- kaplan_yavrusu: sıkıntı ve problemleri sıralamak yerine ve hemde canını sıkmak istemediğimden mütevellit tebrik eder başarılar dilerim.
- mateus: modelleme detaylı olmuş emeğine sağlık
- gokhantastan: Elinize sağlık gerçekten güzel bir çalışma olmuş.
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı