Bardak ve mermi simülasyon
Gigantus-3d (Ismail G.) program: 3ds Max, Vray,Photoshop,AE Süre: 1 gün 2 yorum yapıldı 0/10
ufak bir simülasyon hazirladim, degerleri cok düsük tuttum onun icin düsük cözünürlü.
3ds Max, Vray,Photoshop ve Aftereffects kullandim.
Kirma plugin`ni icin Rayfire kullandim.
http://www.youtube.com/watch?v=KbKIYjrEERo&feature=youtu.be
Burada kisa animasyonu ekledim.
Bardak ve mermi simülasyon için Yorumlar
tesekkür ederim.
degerler
Gigantus-3dIsmail G.
tesekkür ederim.
degerler cok kücük tuttum render alirken, görüntü biraz net degil, bardak tam merminin girdigi yerde basliyor kirilmaya ve bir anda patliyor, simülasyonda bunu öyle ayarladim, tam mermi girdigi yerde daha kücük parcaciklar olusturulsun, ama dedigim gibi cok düsük cözünürlükte ancak bukadar.
http://www.tr3d.com/up/avatar/493.jpg
2013-04-10 15:46:41
- Offline
- Erkek
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!
Gigantus-3d Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı
- kaplan_yavrusu: kayalara geldik.thanks.
- mateus: ön traf çok parlamış sanki
- mateus: deniz yansıma iyi duruyor
- kaplan_yavrusu: bazı sıkıntılarda mevcuttur.Teşekkürler.
- kaplan_yavrusu: Madem sordunuz şöyle izah edeyim ;kaplamalar hazır malzeme gibi ve bina plastik gibi duruyor. biraz özenirseniz daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.Teşekkürler.