Apple
kkubra (Kübra Keskin) program: 3D max Süre: 2 saat 6 yorum yapıldı 3/10 (6 kişi beğendi)
V-ray studio lighting pratiği yaparken ortaya bu çıktı :) Hoşama gittiği için paylaşmak istedim. Elmayı kendim modelledim, renderı 2-3 dakika sürdü :)) 3Ds Max`le yaptım. Zeminde ki planein pürüz sıkıntısının farkındayım ama neden oldu bilemedim.
Apple için Yorumlar
zemindeki lekelenme olmasaydı gerçek sanmıştım :) zemindeki lekeyi düzeltebilirsen 4 4 lük olur. eline sağlık.
- Offline
- Erkek
Çok teşekkür ederim :) Zeminde vray plane kullandım belki o yüzdendir lekeler, ilk kez kullandım onu o yüzden bilemiyorum neden öyle leke olduğunu. :(
- Offline
- Bayan
ışığın subdividesini artırırsan birazda değerini düşür düzelir kanaatindeyim.
- Offline
- Erkek
Vray Plane ile pek alakası yok tabi görmek lazım.
Zemindeki (küçük) siyah noktalar light cache ve ışık subdivi ile alakalı. Büyük siyah-beyaz lekeler ise yüksek ihtimal ile render ayarlarından ve ışık yetersizliğinden kaynaklanıyor.
- Offline
- Erkek
Deneyeceğim söylediklerinizi, teşekkürler..
- Offline
- Bayan
Kapalı
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- mateus: güzeel çalışma olmuş
- kaplan_yavrusu: bazı tespitlerim var ama saklı tutuyorum.başarılar dilerim.
- kaplan_yavrusu: sıkıntı ve problemleri sıralamak yerine ve hemde canını sıkmak istemediğimden mütevellit tebrik eder başarılar dilerim.
- mateus: modelleme detaylı olmuş emeğine sağlık
- gokhantastan: Elinize sağlık gerçekten güzel bir çalışma olmuş.
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı