konsept antmy
3d-anim (3D) program: 3ds max ve zbruh
Süre: 3 saat
3 yorum yapıldı
0/10
(4 kişi beğendi)
max de poly modelleme low olarak hazırlanıp zbrush içinde uvmaster ile uv açıldı, daha sonra zbrush brush lar ile detaylandırılıp normal map haritası çıkarıldı.Render için max e atılıp 3 point isıklandıma ile default render alındı.Material olarak diffuse kanalda fall of bump kanalında normal bump
konsept antmy için Yorumlar
güzel çalışma tebrik ederim.
güzel çalışma tebrik ederim.
MODO, rhino
2013-01-08 11:52:13
- Offline
- Erkek
Teşekkür ederim...Bacak kısmı nı
Teşekkür ederim...Bacak kısmı nı saklamdım ...o kısımı beğenmemiştim...
https://www.youtube.com/user/3dmaxanim
2013-01-08 12:29:06
- Offline
- Erkek
zaten bende gördüğüm kısmı
zaten bende gördüğüm kısmı beğendim :D
MODO, rhino
2013-01-08 15:05:53
- Offline
- Erkek
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!
3d-anim Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- kaplan_yavrusu: tespitleri sıralayıp yazıyı bir konferans metnine çevirmek istemediğimden kaynaklı tebrik ederim.
- kaplan_yavrusu: bazı tespitlerim var fakat söyleyeyimmi bilemediğimden mütevellit tebrikler.
- KEMALBUDAK34: Teşekkürler
- kaplan_yavrusu: yorumları sıralayıp konferans haline getirmek istemediğimden mütevellit tebrik ederim.
- mateus: güzeel çalışma olmuş
- kaplan_yavrusu: bazı tespitlerim var ama saklı tutuyorum.başarılar dilerim.
- kaplan_yavrusu: sıkıntı ve problemleri sıralamak yerine ve hemde canını sıkmak istemediğimden mütevellit tebrik eder başarılar dilerim.
- mateus: modelleme detaylı olmuş emeğine sağlık
- gokhantastan: Elinize sağlık gerçekten güzel bir çalışma olmuş.
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem