Emirates Stadium "FINAL" (CryEngine)
gkan (Gökhan Karadayı) program: 3dsmax,Photoshop,Zbrush,CryEngine Süre: 3 Ay 10 yorum yapıldı 6/10 (32 kişi beğendi)
Selam arkadaşlar.Uzun zamandır uğraştığım projemi bitirdim.Görmüş olduğunuz tüm resim ve video gerçek zamanlı olarak CryEngine`da kayıt edilmiştir.Proje ile ilgili bilgi vermek gerekirse, videoda göreceğiniz sahnede toplam 1929 obje bulunmaktadır.Stadyumu bir oyunda kullanılacak şekilde tasarladığım için UP,DOWN,LEFT,RIGHT_ROOF,BASE ve stadyumun dıştaki kalan tarafları olacak şekilde modelledim.Yine performansı arttırmak için modellerde LOD sistemi bulunmaktadır.
Toplam:426.000 tri - LOD1:320.000 LOD2:162.000 bulunmaktadır.
UP TRIBUNE: 24 Obj.
DOWN TRIBUNE: 29 Obj.
LEFT TRIBUNE: 38 Obj.
RIGHT TRIBUNE: 28 Obj.
ROOF: 6 Obj.
Gece sahnesi: "UltraHigh" grafik ayarlarında 42-55 FPS aralığında çalışmaktadır.
Sabah sahnesi: "UltraHigh" grafik ayarlarında56-70 FPSaralığında çalışmaktadır.
Emirates Stadium "FINAL" (CryEngine) için Yorumlar
- Offline
- Erkek
Çok kaliteli, çok başarılı olmuş.
- Offline
- Erkek
elinize sağlık müthiş olmuş;)
- Offline
- Erkek
süper
- Offline
- Erkek
hocam çok iyi iş çıkarmışsın eline sağlık +1
lod olayını nası hallediyorsun her şeyi iki keremi modelledin?
bu fps değerlerini aldığın donanım hakkında bilgi verirmisin?
tri sayısı doğrumu iyice saydın mı eksik falan olmadığına eminmisin :)
- Offline
- Erkek
LOD olayı cizilen modelin optimize edilmesiyle yapılır yeniden çizim yapılmaz.FPs leri aldığım makina 560Ti ekran kartına, i7 3770 işlemciye sahip bi makina.CRY engine in bi güzelliği ise bunları öngörmeden ps4, xboxone gibi sistemlere göre nasıl çalıştığını simule edebilmesi.
- Offline
- Erkek
bilgilendirme için teşekkür ederim hocam
lod olayını pek açıklamamışsın ama tatmin edici değildi yani multires optimize prooptimizer... gibi bir modifiermi var orada sormak istediğim bunun bir kolayı püf noktası varmıdır? senden bunun gibi bişeyler kapmaya çalışmıştım
(bu soruya cevap vermek zorunda değilsin sadece şansımı zorluyorum bir cevap beklentim yok anlatması uzun bir konu tahminimce)
- Offline
- Erkek
Tebrikler Gökhan Karadayı..
Herşeyiyle müükemmel bir iş ortaya koymuşsun.
Yolun açık olsun...
- Offline
- Erkek
@iceman
Teşekkürler
@Erkan ÇALIŞKAN
Yok hayır oyun işinde otomatik lod yapmak her zaman iyi bir yöntem değildir.En iyisi görerek yapmak.UV vs. bozulmaması için.Mesela bu stadyumda uzaktan gözükmeyecek detaylar var, vida, kapı kolu ,cim vs.LOd larda bunları silerek ve mesh azaltarak yapmak en iyisi.Eğer yinede otomatik bişey arıyorum diyorsan meshlab var benim kullandığım ama mesh vs. bozuk olduğunda birdaha uğraşmak can sıkıcı oluyor.
- Offline
- Erkek
tebrik ederim,güzel çalışma.
- Offline
- Erkek
Kapalı
gkan Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- mateus: güzeel çalışma olmuş
- kaplan_yavrusu: bazı tespitlerim var ama saklı tutuyorum.başarılar dilerim.
- kaplan_yavrusu: sıkıntı ve problemleri sıralamak yerine ve hemde canını sıkmak istemediğimden mütevellit tebrik eder başarılar dilerim.
- mateus: modelleme detaylı olmuş emeğine sağlık
- gokhantastan: Elinize sağlık gerçekten güzel bir çalışma olmuş.
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı