Baş Modelleme

Baş Modelleme
Baş Modelleme - Ferudun Vural

gonulbuya (Ferudun Vural) program: Zbrush Maya Süre: 1 Hafta 3 yorum yapıldı 0/10 (2 kişi beğendi)

İnternette bulduğum referans resimleri kullanarak Zbrush ile modelledim. Saç için Maya xgen kullandım. Ara ara yaklaşık 1 haftada modelledim.

Baş Modelleme 1Baş Modelleme 2Baş Modelleme 3

Baş Modelleme için Yorumlar

GÖZ
Moonstar3DBurhan ArslanAvatar{galresim}{blogm}

Saçlara lafım yok ama gözler biraz büyük olmuş sanki .


https://www.facebook.com/pages/Moonstar-3D-WORKS/1567574503472277?ref=ts&fref=ts
2015-02-15 14:36:43
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Evet doğru söylüyorsun, zaten
gonulbuyaFerudun VuralAvatar{galresim}{blogm}

Evet doğru söylüyorsun, zaten gözleri yaparken her zaman sorun yaşıyorum. Gözleri yeni yeni yapmaya başladım.


2015-02-16 00:48:13
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
gözü zbrush içinde sphere
selantSelimAvatar{galresim}{blogm}

gözü zbrush içinde sphere olarak modelleyip, sonra scale ile uygun orantıya getirip subtool olarak bırak. texture ve uvw map ile göz bebeklerini host programın içinde oturt yani maya`da.


Büyük işler, küçük başlangıçlarla olur..
2015-11-05 23:17:43
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !

gonulbuya Diğer Çalışmaları