1932 Buick : Low Poly Modelling
tHemT
(Murat) program: 3D Studio Max, Mari, UVLayout, Photoshop
Süre: 12 saat
1 yorum yapıldı
3/10
(9 kişi beğendi)
Bu çalışmayla birlikte ikinci low poly çalışmam oldu. Ufak bir oyun için yaptığım son low poly çalışması. 3D Studio Max`de modelledim, UVLayout ile UVledim, Mari ile boyadım, Photoshop ile de bir kaç rütuş yaparak bu haline getirdim
1932 Buick : Low Poly Modelling için Yorumlar
Başarılı ancak low poly
Başarılı ancak low poly modellemenin birinci şartı olan quad topology (Minimum dörtgen yüzey) kullanma şartı unutulmuş. Oda uygulanırsa çok şık olur. :)
Texture üzerine occlusion map uygulanırsa çok daha iyi görünür. Tutorial: http://www.youtube.com/watch?v=n6Mg9fUy-Yg
http://www.youtube.com/user/GARYOSAVAN
2013-09-22 19:15:35 Edit:2013-09-22 19:18:06
- Offline
- Erkek
{islemler}
Kapalı
Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !
tHemT Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- kaplan_yavrusu: tespitleri sıralayıp yazıyı bir konferans metnine çevirmek istemediğimden kaynaklı tebrik ederim.
- kaplan_yavrusu: bazı tespitlerim var fakat söyleyeyimmi bilemediğimden mütevellit tebrikler.
- KEMALBUDAK34: Teşekkürler
- kaplan_yavrusu: yorumları sıralayıp konferans haline getirmek istemediğimden mütevellit tebrik ederim.
- mateus: güzeel çalışma olmuş
- kaplan_yavrusu: bazı tespitlerim var ama saklı tutuyorum.başarılar dilerim.
- kaplan_yavrusu: sıkıntı ve problemleri sıralamak yerine ve hemde canını sıkmak istemediğimden mütevellit tebrik eder başarılar dilerim.
- mateus: modelleme detaylı olmuş emeğine sağlık
- gokhantastan: Elinize sağlık gerçekten güzel bir çalışma olmuş.
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem