Z-Brush : zbursh ta bump+specular+reflections+opacity gibi kaplamar yapılıyormu ?
Mudboxta kaplama ceşitleri layer vasitası ile yapılıyordu zbursta spotlight sistemi icinde ben herhangi bir şekilde izlerine raslayamadım zbursh ta bu kaplama turleri oluşturulamiyormu yoksa...kaplama ceşitlerini alta yazdim tekrardan..
Şimdiden cevaplarınız icin cok teşekürler..
bump+specular+reflections+opacity
- Offline
4r2 de sağdaki menüde
texture sekmesinden diffiusal
texture altında normal map yani bump map i
ve onunda altında displacement map (mutlaka kullanılmalı) kutularından çıkartabilirsin.
specular icin ise map dönüştüren programlar var ismini hatırlamıyorum ama onları kullanıyordum daha sonra photoshopla istedigim şekilde düzenliyordum.
mental ray skin shader kullanıyorsan modeline farklı bir texture yaparak
epidermal ve subdermal map leride olusturabilirsin.( örn: damarları ayrı bir texture yaparak epidermal olarak materyale atadıgında cok daha gercekci bir görüntü elde edebilirsin.)
reflection ve opacity ayarlarını yine skin shader dan manuel olarak kendinde ayarlayabilirsin.
- Offline
- Erkek
cok teşekürler
- Offline