Z-Brush : Zbrush multi map yada texture export 3ds max
- Offline
ZBrushtaki en düşük Sublvl de modelini export et ve bu model üzerinde kaplamaları at. Eğer Maxtaki ham lowpoly modele kaplamaları atarsan hiçbir işe yaramaz çünkü ister istemez Zbrushta yaptığın kabartmalar en düşük poligon seviyesine dahi etki eder.
- Offline
- Erkek
kaplama işlerini filan haletim bendeki sorun normal map ve displance mapta uw mapin birleşme noktalrinda belirgin rek farklılıkları var eminim cok kolay bir yolu avrdir nete zilediym videlarda adamlar atinca sorunuz zburshtakinin aynısını alıyor benim anladigim tek tuşluk bir işlem var kaplamar cıkartılırken o klit işlem lazım bana her şeyi denedim gibi bişey halen normal mapı atınca maxe birleşim noktalrı belirgin şekilde sagı ve solu farklı gorunuyor ...
- Offline
- Offline
hata resmini yukledim...
- Offline
normal map de ters yüz olma sorunu var sanırım, photoshopta channels tan red green blue kanallarını seçip fliplemeyi dene. fii tarihinde izlediğim tutorial de böyle bişiler yapılıyordu.
- Offline
- Erkek
suan zburshta baska bır karakter modeliyorum yarin aksama biter onunda low polysini yapıp denicem belki modelde sorun vardir.
- Offline
Merhabalar , bu sorunu nasıl çözdünüz. Yardımcı olurmusunuz ? Bende aynı sorunu yaşıyorum
- Offline
- Erkek
çözemedik :D ne yaziki
- Offline
merhaba,
yukarıdakı screenshotlardan gördüyüm kadarıyla maxin gamma correction ayarı açık
maxtedi gamma correction ayarı sadece nesnelerin color değerine hitab ettiği için diğer ayarlar için (normal map,bump map,displemenet map gibi gamma değerleri artık belirlenmiş mapler) gamma correction ayarını uygulamamak lazım ,bunun için bu tip mapleri çağırırken override ayarından gamma 1.0 yapmamız gerekiyor
kolay gelsin
- Offline
- Erkek