Z-Brush : modelleme detayi
Herkeze merhabalar;
Zbrush`a yeni baslayacagim ama o yusek polugan sayisinda olan modelin
1-Maya`da nasil kullanirim(yuksek polugan sayisindan dolayi)
2-Z-brushta modelin modelin topolojisinde sorun olmuyormu?
Bunlarla ilgili cevaplar icin simdiden tesekkurler.
- Offline
- Erkek
zbrushta modelini düsük polygonla hazırladıktan sonra milyon polygonda detaylandırır ve mapleri cıkarttıktan sonra modelin düsün polygonlusunu maya ya atıp mapleri aktararak aynı detayı görebilirsin.
uv ayarlarını mayada da yapabilirsin zbrushta da.. sana kalmış
- Offline
- Erkek
Yanliş bilmiyorsam Divide kısmının üstündeki imleci azaltarak subdiv ayari, polygon sayisini duserebilirsiniz,
- Offline
- Erkek
1- zb` da hazırladığınız modele "dicplacement map" çıkartarak en düşük subdivde maya` ya alarak kullanabilirsiniz,
2- zb` ın decimation master tool` unu kullanarak finale erdirilmiş modelin polygon sayısını azaltabilirsiniz ( bu topology üzerinde hasar yaratır, animasyon için tavsiye edilmez)
3- topology` si arızalanmış modelinize yine zb araçlarından olan "retopo" ile müdahale edebilir, pratik bi şekilde yeniden düzenleyebilirsiniz.
- Offline
- Bayan
topology yapabilecegn progrmlar war onlardan birine salla iki dk da halledersn
- Offline
- Erkek