Z-Brush : displace ve normal map te detay
merhaba arkadaşlar zbrushta karektere direk şu işlemleri uyguluyorum uv map e 4096 ya tıklıyorum arından AUV tiles e tıklıyorum sonra displacement map te smoothuv adaptive açıkken creative disp map tıklıyorum flip v yi akif ediyorum create and export map e tıklayıp displace map ini elde ediyorum
normal map içinde UV map te 2048 tıklıyorum 4096 yaparsam boyutu yüksek olduğu için galiba 3 maxte açamıyorum daha sonra AUVtiles e tıklıyorum normal map kısmında normal map create normal map e tıklıyorum clone nm ye basıp exture kısmına aktarıyorum flip v yapıyorum exporttan tif uzantılı kaydediyorum
3d max te karakteri obj olarak import ediyorum sonra turbosmooth uygulayıp render iters değerini 2 yapıyorum mentalrayda ss skin+displacement seçiyorum exturision streng değerini düşürüyorum fazla şişmesin diye normal map i de uyguluyorum
Arkadaşlar sanırım yanlış yapıyorum modelde kabarıklıklarda iyi detay alamıyorum ve map kırık kırık geliyor uygulayınca iyi sonuç elde edemiyorum yardımcı olabilirmisiniz
- Offline
- Erkek