Z-Brush : Boyanan Objeyi 3dsmax`a aktarma
Boyanan Objeyi 3dsmax`a aktarma
brahma99ss
Merhaba,
3dsmax`ta modellediğim bir objeyi,z-brushta boyadıktan sonra boyanmış haliyle 3dsmax`a nasıl import edebilirim?
2012-01-23 02:01:59
- Offline
- Erkek
Sağ üste GOZ a
ksap
Sağ üste "GOZ" tuşuna basmayı dene. Kolay gelsin..
2012-01-23 02:59:55 Edit:2012-01-23 03:00:57
- Offline
goz her zaman her
HALOXOrcun Halil Kaya
goz her zaman her modelde uyum saglayamayabiliyor.
tabi yinede en pratik yöntem
olmaz ise;
modelini obj olarak tekrar cıkar daha sonra modelin divide i maximum level de iken sağdaki menüden texture mapini cıkar ardından divide i 1lvl e getirip bump map ini cıkar.
maxte obj yi import ettikten sonra uygun materyali cıkardıgın texture ve bumpmap le kombine et.
https://www.behance.net/OrcunHalilKaya
2012-01-23 03:05:35
- Offline
- Erkek
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!