V-Ray : Vray Displacement Mode`u tek bir objede iki farklı kanalda kullanmak

Vray Displacement Mode`u tek bir objede iki farklı kanalda kullanmak
nuw52Ali veli

Merhaba arkadaşlar. Vray blend material ile çimen ve taş kaplama malzemelerini karıştırdım. Bunu zemindeki plane objesine atadım. Sonra 3 tane UVW Map ile iki materiali ile blending amount materialine gerekli düzenlemeleri verdim. Ancak daha sonra çimen ve taşa ayrı ayrı displace uygulamak için,iki tane vray displacement mod uyguluyorum. Bunların texture chan`lerini UVW map`te ve malzemelerin map channellerindeki numaralara göre düzenledim. Sorun burada başlıyor; obje, en üste koyduğum displacement modu ya da ikisini sırayla objenin tümüne uyguluyor ve hiç bir şekilde ayıramıyorum. Vray displacement modeların yerini değişitirdim, map altına üstüne koydum hiçbir şey kâr etmedi. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden iyi çalımalar.


2012-10-25 08:31:06
  • Offline
  • Erkek
Problemleri birleştirme, çözülebilecek daha
ETezerErgin TEZERAvatar

Problemleri birleştirme, çözülebilecek daha küçük problemler haline getir. bkz: Gordion un düğümü ...


[email protected] Sadece Hak Edenlere ...
2012-10-26 02:09:16
  • Offline
  • Erkek
Pek anlayamadım
nuw52Ali veli

Pek anlayamadım


2012-10-26 08:47:07
  • Offline
  • Erkek
alpha kanallı çalışmayı deneyin
altıneldiventaşkın altınelAvatar

alpha kanallı çalışmayı deneyin yani kaplıyacağınız yerin dokusunu ayarlayın uw uwrap la daha sonra aynı kaplamanın alpha kanallı displacament kaplamasını yapın yani bunu araştırırsan yaparsın örnek arcmodels 62 falan olması gerekiyor veya 63 onlarda kaplama kısmında örnekleri var


http://www.taskinaltinelmimaritasarim.com/
2012-10-26 21:55:09
  • Offline
  • Erkek
çimi modelle
bjornerman zenciAvatar

bence sadece taş zemini map le ayarla ondan sonra çimleri modelleyerek ito soft`un forest plugin i ile etrafa yaya bilirsin veya advanced painter plugini ile


2012-11-13 17:27:58
  • Offline
  • Erkek
bunun çözümü vertex paint
esergneser gündüz

bunun çözümü vertex paint ve paint deform dur.cok basittir.obje uzerıne fırcalarka tas ıstedıgın yere sıyah fırcayla cızersın.yanı vektorel maske yaparsın.boylelık sıyah cızdıgın yer tas dısplace olur beyaz yerler cım dısplace olur vertex paint ı arastır


epizot
2013-02-16 19:09:22
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!