V-Ray : Render Elements - Passes

Çok teşekkür ederim açıklaman
3dimaginationErhan YILDIZAvatar

Çok teşekkür ederim açıklaman için Serdal bey yani istediğin modeli etraftaki modeleri yok edip sadece o modelin renderını mı almış oluyoruz ve ps de daha rahat üzerinde oynamamı yapmamıza yarıyor.Hangi durumlarda kullanılıyor veya herzaman kullanabilirmiyiz. Bilmediğim bir konu oldugu için merak ediyorum çok soru sorduysam kusuruma bakmayın

kolay gelsin.


yildizmax Hayatım 3d olmuş....
2011-08-12 16:59:39
  • Offline
  • Erkek
rica ederim.bu bahsettiğim rpf
pitposumSerdal ErtasAvatar

rica ederim.bu bahsettiğim rpf dosyasını after effects`de işleyebilirsin. aslında tüm sahneyi render ediyorsun. (yani tek tek model render etmek gibi bir durum değil) obj.id ile istediğin modeli ayırıp işleyebiliyorsun. ayırmaktan kastım farklı bir layerda...


http://pitposum.deviantart.com/ www.serdalertas.com
2011-08-12 17:15:26
  • Offline
  • Erkek
exr uzantılı yapıncada objeleri
cgahmetchessmasterAvatar

exr uzantılı yapıncada objeleri layer olarak alıyor mu ?


Bu işte iddalı değil sadece istekliyim.
2011-09-08 15:55:14
  • Offline
  • Erkek
exr konusunda bir bilgiye
pitposumSerdal ErtasAvatar

exr konusunda bir bilgiye sahip değilim maalesef.


http://pitposum.deviantart.com/ www.serdalertas.com
2011-09-08 18:02:01
  • Offline
  • Erkek
Konuyla çok alakalı mı
cgahmetchessmasterAvatar

Konuyla çok alakalı mı bilmiyorum ama bir dip not veriyim ; resmi ve passes dosyalarını tiff yada png kaydedip , photshopda File/Scripts/Load Files into Stack derseniz burdanda browse yaparsanız heppsini bi seferde Layerlara alıyor, browse yaparken kalsörde gösterdiğiniz sıraya göre layer olarak atamasını yapıyor .Sadece bir dipnottu , alakasız olduysa kusura bakmayın.


Bu işte iddalı değil sadece istekliyim.
2011-09-08 21:36:54
  • Offline
  • Erkek
"ObjectID ve
OriginsBora Doğrular

"ObjectID ve MaterialID de antialising seçeneği olmadığı için işimi görmüyor. Alpha ile de 2 layer üzerinde çıkamıyorum"

Selam, yeni gelen vray render elementi"Multimatte de AA mevcut,

G-buffer daki obj id lerle çalışyor veya vray material lerindeki override mat effect, ve effect ID kanallarını kullanabilirsin
.

mat ID kullanacaksan, multimatte deki "mat id" seçeneğini işaretlemelisin, obj id sini ignore eder, mat id lere bakar...


"Taşıma suyu" ile değirmen döner dönmez haber vericem.
2011-09-26 17:28:36
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!