V-Ray : render da objeyı cızgısele cevırme?

render da objeyı cızgısele cevırme?
canercecanerAvatar

Merhaba;
Arkadaslar sahnede herhangı bır objeyı cızgısel olarak gosterebılıyormuyum sayfada baktım ama boyle bı acıklama bulamadım yanı amacım su sahnemın tam ortasında bı kolan var onu cızgısel olarak gosterıp arkasını gorebılmek fakat kolonun orda olduguda anlasılır olmus olacak tabı boyle bı ımkan varsa ve ya bılınıyosa...


2012-03-06 08:10:03
  • Offline
  • Erkek
aslında google a vray
palyaçohalil özhan

aslında google a vray wire render yazarsanız hemen çıkar cevap beklemenize gerek kalmaz. yani sizin iyiliğiniz için söylüyorum bi kaç gün olmuş.

hasılı vray malzemenizde diffuse bölümüne vrayedgetex map ini uygulayın. aynısını instance olarak opacity kanalına da uygulayın olacaktır.


http://www.facebook.com/media/set/?set=a.139020102071.109153.533812071&type=3&l=e1d9bec034
2012-03-09 17:32:19
  • Offline
  • Erkek
ya bu dedıklerıınızı hepsını
canercecanerAvatar

ya bu dedıklerıınızı hepsını yaptım ama wire komutunu calıstıramadım bende o zaman baska bı yolla cozdum `lathe` yınede tesekkur ederım...hatta wıre googleden ararken baska bılmedıgım bı konu bıle ogrendım:)


2012-03-15 12:18:36
  • Offline
  • Erkek
google öyledir öğretir :P
palyaçohalil özhan

google öyledir öğretir :P
olmamasına şaşırdım. wire komutu diye ayrıca bir şey yoktu aslında belki küçük bir yerde tik atma problemi filandır sorun. lathe iyi güzel de karmaşık çizimlerde polygon sayısını arttırıp canınızı sıkabilir. siz yine malzeme ile yapılanı çözmeye çalışın bir kenarda dursun.


http://www.facebook.com/media/set/?set=a.139020102071.109153.533812071&type=3&l=e1d9bec034
2012-03-15 13:47:16
  • Offline
  • Erkek
Kolona sağ tıklayıp object
dream_designerAhmet KABAKBAŞAvatar

Kolona sağ tıklayıp object properties kısmından opacity`yi düşürürsen şeffaf olarak görünecektir, belki işine yarar..


21 Volts Creative
2012-03-15 14:27:06
  • Offline
  • Erkek
Wire render
eraHalis ÖZTÜRKAvatar

Wire render

Çizgisel render için; material editörden COMPOSITE metaryelini slota atayın. BASE MATERIAL kısmına dilediğiniz kaplamayı yerleştirin. Alttaki Mat1 slotunun yanındaki NONE ye tıklayıp STANDART MATERIAL atayın. Bu materialin DIFFUSE rengini ne renk yaparsanız WIRE rengi olacak. Gene bu materialin SHADER BASIC PARAMETERS alanındaki WIRE seçeneğini aktifleştirin ve objenize atayın. Render aldığınızda çizgisel render sadece materiali atadığınız objede gerçekleşecek. 

Çizgilerin kalınlığını değiştirmek isterseniz EXTENDED PARAMETERS alanında sağdaki WIRE - SIZE değeri ile oyanayınız. 

Halen yapmakta olduğum iş için ben de aynı yöntemi kullanıyorum.

İyi çalışmalar


Düzgün Türkçe ile konuşmak hiç de zor değil.
2012-03-15 15:53:37
  • Offline
  • Erkek
herkese tesekkur ederım...bu yontemı
canercecanerAvatar

herkese tesekkur ederım...bu yontemı hıc gormemıstım sanırım v ray edges text gıbı bısey o projeyı hallettım ama karsıma sıkca cıkıyor bu yontemı denıcem...


2012-03-16 08:41:11
  • Offline
  • Erkek
composite ile yapmayı denedım
canercecanerAvatar

composite ile yapmayı denedım

composite ile yapmayı denedım ama olmadı oncelıkle v ray de kullanılabılıyor dımı cunku ben materıal edıtorıale atayınca base mat. ve mat 1 dıye secenekler cıkmıyor...

2012-03-16 09:02:38
  • Offline
  • Erkek
Mentalray
eraHalis ÖZTÜRKAvatar

Kusura bakmayın. Ben Vray kullanmadığım için composite materialin vrayde çalışıp çalışmadığını bilmiyorum. Ama mentalrayde sorun yok.


Düzgün Türkçe ile konuşmak hiç de zor değil.
2012-03-16 12:12:00
  • Offline
  • Erkek
yok v ray de
canercecanerAvatar

yok v ray de calısmıyor...yınede tesekkur ederım..


2012-03-17 00:38:16
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!