V-Ray : Render Bitmek Üzere İken Süre Çok Uzuyor
Bende 2630qm işlemci var (4 çekirdek, 8 thread 2.0ghz 6mb ön bellekli)
Render alırken işlemcimden dolayı 8 tane kare çıkıyor normal ilerliyor, sona yaklaştığında renderi çok zor bir noktada 1 kare kalıyor, diğer 7 kare işlerini bitirip gidiyor, bir çekirdek 1 yere odaklanıyor ve render sürem çok çok uzuyor.
Bazı testler yaptım, kare boyutunu küçültmek renderi yavaşlatıyor, büyütmek renderi hızlandırıyor (homojen bir çalışmada ve 1 saatlik renderde 10 dk gibi değişkenlik var)
Şimdi eğer karelerin boyutunu küçültürsem, renderin sonundaki bu takılma olayı azalıyor ama genel anlamda render uzuyor.
Şöyle bir çözüm yok mu? Renderde boşta kalan çekirdek sona kalan yerleri render alsın?
Şimdi 8 çekirdekli yeni nesil işlemcileri olan arkadaşlar için çok önemli bir sorun değil ama benim gibi olanlar için sıkıntı :) Bir kaç defa başıma geldi 1 saat boşuna render alıyor bilgisayarım.
- Offline
- Erkek
region render denedinizmi
- Offline
- Erkek
İptal edip kalan parça üzerinde region mu yapayım? kesişme çizgileri pek sağlıklı olmuyor gibi geldi bana?
- Offline
- Erkek
max in kendi framesinde region yapıp cok az bindirmeler yaparak vaktin varsa dene istersen.vray frame buffer biraz sistemi zorluyor diye biliyorum.
- Offline
- Erkek