V-Ray : neden 4 kez hesaplıyor?

reshad dedigin gibi.meteryallerin bitanesinde
sener4186şener yıldızAvatar

smiley 21reshad dedigin gibi.meteryallerin bitanesinde işaretliydi.kaldrdım sorun düzeldi.teşekkürer ilgilendigiz için.eyvallah


http://www.seneryildiz.com.tr
2011-12-25 18:16:22
  • Offline
  • Erkek
3ds max in sonu
mimhakanHakan GüngördüAvatar

3ds max in sonu yok galiba bir şey daha öğrendim. Bu kısım malzemelerin yansıma ve parlaklarını önbelleğe alarak tekrar hesap yapmaması için kullanılan bir özellikmiş.


https://www.behance.net/mimhakan - XEON E5 2697v2 Corsair 32GBRAM+512GBNVMe.2SSD+1TB OBSIDIAN800D RTX3070
2011-12-25 23:56:17
  • Offline
  • Erkek
:)
sener4186şener yıldızAvatar

:)


http://www.seneryildiz.com.tr
2011-12-26 09:44:01
  • Offline
  • Erkek
"use interpolation" tahmin kullan
SweeperErkan Turgut

"use interpolation" tahmin kullan demek. Özellikle yansımaların çok olduğu sahnelerde render ı hızlandırması için kullanılan seçeneklerden biridir.
Objenin üzerindeki yansımayı bulanıklaştırıp sadece renklerin algılanmasını sağlayabilecek bir duruma getirirşı...Max Depth yada diğer seçenekler bu durumda devre dışı kalacaklardır.
Tahmin yapabilmek için de render hesaplarında 2 karanlık prepass işlemi yapar. Böylelikle sahneyi sadece yansımalarda kullanabilmek için bir ön analiz eder


www.designizmir.com
2011-12-26 11:53:05
  • Offline
  • Erkek
bilgiler için teşekkürler erkan
sener4186şener yıldızAvatar

bilgiler için teşekkürler erkan bey


http://www.seneryildiz.com.tr
2011-12-26 12:07:16
  • Offline
  • Erkek
reshadın dediği gibi sahneye
daysleeperomer harun

reshadın dediği gibi sahneye aktardığınız hazır objelerin üstündeki materyallerde bazen bu seçenek tikli oluyor. tiki kaldırdığınızda sorun çözülür, ama malzemeleri tek tek kontrol etmek lazım.


iç mimar olucağıma hiç mimar olmam http://omersohret.blogspot.com/
2012-01-19 11:20:24
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!