V-Ray : hatalı render
Merhabalar genel olarak bır netlık sıkntısı ve gama problemı yasıyorum.bnm aldığım renderler hep puslu gıbı ve netlık problemı var cozunurlugu yukseltsem bıle yuzeyler net cıkmıyor.bu konuda yardımcı olursanız sevınırım.paylsacağım render dekı butun hataları gormek ısterım.Fikir ve onerılerınızı beklıyorum
- Offline
- Bayan
Siz benden daha tecrübelisiniz fakat gözüme çarpan masanın üstündeki çiçekler havada duruyor gibi cam tam belirgin değil penceredeki camlarda tam belirgin değil. Ayrıca dışardan binalar görünse mesala veya orman felan bişiler ekleseniz göz dolduracak.
Birde 3 beyaz sandalyenin arkasındaki koltukların arkasındaki koltuktaki dokuda bir bozulma var çok tırtıklı olmuş.
- Offline
- Erkek
Renderın geneline bir netsizlik problemi yok.
Sadece alandaki ışığın aşırı homojenliğinden kaynaklı bir doygunluk sorunu var.
Örneğin, içeri, balkon kapısına bakan cephe tarafından doğrusal bir ışık girerse hem malzemelerin hem de gölgenin üzerindeki kontrast artar. Render daha gerçekçi görünür.
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
- Offline
problastic lihgt kapalı olmalı, noise threshold veadabtive amount değerlerininzi yükseltin. sahneye bilhassa koltukların üzerine yardımcı ışıklar koymanızı tavsiye ederim. son olarakda vray 3.- kullanıyorsanız denosier kullanın ... sorunlarınız büyük ölçüde çözülecektir...
iyi çalışmalar....
- Offline
- Erkek