V-Ray : Haraket eden objeler için animasyon?
Sahnede kameranın tek düze gezmesi için map ayarlarını falan kaydediyorduk, fakat haraket eden objeler için animasyonda leke ve titiremelerin önüne geçmemiz için nasıl bir yol izlemek lazım?
Aynı yöntemi haraket eden objelerde denedim, busefer tek bir irmapda animasyonn tüm mapını tek bir mapa almış ve objelerde sabit kalıcı lekeler oluştu (resimde irmapın ön izlemesined mevcut). Bunun önüne nasıl geçerim
YADA ÖZETLE: vrayda haraket eden objeler için nasıl bir yol izlenmelidir animasyonda?
- Offline
- Erkek
animation prepass
animation rendering
bunu araştırın
- Offline
- Erkek
Şimdi bulup paylaşıcam soner bunun için hareket eden objelere sphere yapılıyordu ve renderda sadece o bölgeyi render ediyordu daha sonra compositeleme aşaması.
- Offline
- Erkek
http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/tutorials_anim.htm
http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/tutorials_anim2.htm
Linkler burada incelersin.
- Offline
- Erkek
Saol taşkın abi, prepassı bilmiyordum şimdi istediğim sonuca ulaştım.
Ve Okan teşekkür ettim kaynaklar için, iyi bi deneme yanılma çalşmam lazm
- Offline
- Erkek
Camera motion path..
- Offline
- Erkek