V-Ray : Çelikte radyal ışık yansımasının yön sayısı?
Arkadaşlar allta verdiğim resimde gördüğünüz ışık yansıması merkezden köşelere doğru dört yönde kendini tekrarlıyor. Ben malzeme hazırladığımda bu yansıma içindairesel hareket eden UV hazırlıyorum. Ancak tile sayısını material editörden arttırınca bu ışık yansımaları 4 yönken tile değeri çarpan sayısı gbi 2 ise 8 3 ise 12 gibi yansıma yönleri artıyor. Bunu nasıl engellerim.
Tile değerini arttırıyorum çünkü fresnel kısmında map kullanıyorum, tile değer 1 kalınca çok büyük oluyor map.
http://i.hizliresim.com/RQmWvY.jpg
- Offline
- Erkek
Render motorlarının bunun için anisotropic metal adlı bir çözümü var. Aşağıdaki evermotion linkinde detaylı olarak anlatılmış.
http://www.evermotion.org/tutorials/show/7875/anisotropic-shader-tutorial-using-vray-1-5-final-sp-1
- Offline
- Erkek