V-Ray : Bu render neden böyle?

Gamma Kullanımı
hakankoseHakan KÖSEAvatar


Merhaba Gamma kullanımına bir türlü alışamadım, ben de gamma/lut kullandığımda aldığım render görselleri bu şekilde oluyor, o yüzden kullanmıyorum, bir de acizane tavsiyem, gerçek hayatta ışıklar nerede nasıl olursa öyle yapmayı deneyin, kamera ayarları konusunda da bir miktar fotoğrafçılık bilgisi kurcalayarak yapmaya çalışın, mesela shutter nedir, f değeri ne ifade eder, vignetting falan gibi şeyler hakkında bilgi sahibi olmaya çalışın, çünkü VrayPhysical camera gerçek anlamda profesyonel bir dijital kameradır...


Emrolunduğun gibi dosdoğru ol ! ...
2016-02-25 11:43:55
  • Offline
  • Erkek
recrübe
iboreddiİbrahim ÇALOĞLUAvatar

benzer bir problemi bende yaşamıştım max 2016 da oluşturduğum bir sahneyi render da böyle bir sonuç verdi... sahneyi 2015 max ve vray de aynı ayarlarda aynı ışıklarla sadece vray physical kamera kullanarak istediğim sonucu aldım. öyle tahmin ediyorum ki problem max 2016 kamera ayarlarında....istersen dediğimi yap 2015 olarak kaydet ve yeniden al... sonucu sende göreceksin


MSİ X99A GAMİNG EXEON 2658 14 CORE 28 CPU NVIDIA GTX 970
2016-02-25 13:06:03
  • Offline
  • Erkek
2016
dRcnn

Max 2013 kullanıp 2016ya geçiş yaptıgımdan beri bu tatminsiz sonucu alıyorum. Bunun sebebi vrayn 3,0 dan kaynaklı oldugnu dusunmeye basladım smdi. Eee her saheyi 2015te mi renderlamamz gerekecek


2016-02-25 13:07:48
  • Offline
2015-2016
iboreddiİbrahim ÇALOĞLUAvatar

tabi ki hayır... 2016 bir anda geçmeni tavsiye etmiyorum sadece. yeni eklenen özellik ve kendi içindeki fiziksel kamerayı kullana na kadar o şekilde tavsiye ederim... vray 3,0 dan kaynaklanmadığına eminim... (ayarlardan belki) ama sıkıntı yok gibi duruyor ayarlarda... benimki tavsiye ister dinle istersen dinleme


MSİ X99A GAMİNG EXEON 2658 14 CORE 28 CPU NVIDIA GTX 970
2016-02-25 16:03:30 Edit:2016-02-25 16:04:31
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!