V-Ray : 3d max da çizgilerin düz gorunmesi
Merhabalar max çalısma dosyamda bazı yuzeyler tırtıklı gorunuyor resımdekı gıbı .subd değerini arttırdım fakat yıne de düzelmedi.yardımcı olursanız sevinirim.
- Offline
- Bayan
render aşamasında bu sorunla karşılaşıyorsan antialiasing filtrelerinden kaynaklır.
- Offline
- Erkek
hayır render aşamasında değildir.çalısma asamasında
- Offline
- Bayan
viewport clipingi kontrol et üçgenler ve küçük çizgiler aynı hizzada olsun
sonrada sırayla aşşağıda yazdıklarımı kontrol et
çizdiklerin sıfır koordinatından çok uzak olabilir
sahnendeki objelerin boyutu unit değerinden çok büyük olabilir
örnek: unit olarak mm kullanırken bina çizimi yapmamalısın
yada sıfırdan çok uzakta bir objen kalmıştır bütün herşeyi unhide yapıp shit + ctrl + z yaptığında çok fazla uzağa zoom yapıyorsa sıfırdan çok uzakta bir objen var demektir.
yada bu en kötüsü sahnende diğer objelerle kıyaslandığında bit kadar diyebileceğin boyutta bir objen olabilir bunu nasıl bulursun??? sana kalmış
- Offline
- Erkek
erkan bey dedıklerınızı kontrol ettım tek sorun uzaklarda da nokta obje vs . goremedıklerımden kaynaklıymıs.teşekkur ederım duzldı.İyi çalısmalar
- Offline
- Bayan
Max in kullandığı grafik kartı sürücüsü OpenGL ise ekranda kalitesi düşük objeler görülür. Bu normaldir. Ekranda OpenGL kalitesiz gösterir fakat Max in hızlı çalışmasını sağlar (kaliteyi düşürdüğü için bu normal).
Nitrus seçerseniz grafikler ekranda düzelir. Tabi bu Ekran kartını zorlar. Grafik kartınız bu noktada orta düzey olmalı, tavsiye olarak.
OpenGL ile çalışınca ara ara grafiklerde bozulma olabilir.
Erkan beyin bahsettiği sebeplerde var fakat buna rağmen olmadıysa büyük ihtimalle sebep budur.
- Offline
- Erkek