Oyun Yapımı : Unreal Engine 4 Real-Time 3D Architectural Visualization Virtual Reality Application Project

Tebrikler
turkertTürker TunalıAvatar

Başarılı


Türker TUNALI
2016-06-21 01:11:44
  • Offline
  • Erkek
bende indirdim merak saldım
yusuferogluYusuf EROĞLUAvatar

bende indirdim merak saldım bu olaya ama 3dsmax`ten oraya atarken sorunlarla karsılastım bunu cozebılıcek kaynak bulamadım ogrenıcegımı dusunuyorum, acıkcası ogrenmeyı dusunuyorum en basından baslayıp bana kaynak konusunda yardımcı olursanız sevınırım


2016-06-21 09:25:33
  • Offline
  • Erkek
Güzel olmuş, Ellerinize Sağlık..
cenk_sunguCenk SunguAvatar

Güzel olmuş, Ellerinize Sağlık..


Obsesif Kompulsif ´im... O yuzden hersey duzenlı olmalı!!!... http://www.turbosquid.com/Search/Index.cfm?keyword=cenk+sungu&x=0&y=0
2016-06-21 12:37:20
  • Offline
  • Erkek
Hangi Programları Kullandınız.
39byEKErdi Kalleci

Yaptığınız çalışmayı çok beğendim. Ben kendi çapımda evin çatı katını 3ds max 2016 ile çiziyorum. Sizin yaptığınız gibi; yaptığım ortamın içinde gezmek istiyorum. Bunlar için kaynak söyleyebilir misiniz? Hangi programları kullandınız? FBX aktarımında dikkat etmemiz gereken incelikler nelerdir?


2016-07-30 21:12:37
  • Offline
  • Erkek
Teşekkürler. Ben 3dsmax 2014
unvermelihMelih Ünver

Teşekkürler. Ben 3dsmax 2014 kullanıyorum. Aklıma gelen başlıca önemli hususlar şunlar:

Modellerin triangle (üçgen yüzey) sayısının fazla olmaması (bir sahnede 500.000 iyidir bence)
Tüm modellerin (bitkiler ve alışılmışın dışında komplike objeler hariç) UV lerinin "overlap" (üst üste binme) olmadan açılmış olması
Tüm material lerin standart 3dsmax material i olması
Tüm kaplamaların materyallere eklenmiş olması
Sahnede 100`den fazla objenin bulunmaması
Birden fazla material gerekiyorsa multi/sub object material kullanılması
Sahnede third party plugin (üçüncü parti eklenti) bulunmaması (vray proxy, railclone, forest pack vb.)
Objelerin hacimsel büyüklüklerine göre UE4`te yeteri boyutlarda lightmap boyutu belirtilmesi
Işıkların doğru pozisyonlandırılması
Lightmass render setup ayarları (bu konu epey geniş, şu an pek birşey diyemiyorum)


Melih Ünver - 3D Game Artist - tr.linkedin.com/in/melihunver - youtube.com/unvermelih/videos
2016-08-01 19:28:46
  • Offline
  • Erkek
eline sağlık

Öncelikle eline sağlık. görüntüler yeterli olmuş diye düşünüyorum. Sormak istediğim şey şu, modellerin bir bölümü sana ait bir bölümüde marketplace itemlarından herhalde. 2 adet problem gibi gözüken şey gözüme çarptı. 1.si modellerdeki materyal farkları. misal yerdeki tahta yüzey materylalinde roughness ve metallic alakasını görebiliyoruz fakat diğer modellerde bir bölümü haric sadece diffuse/albedo ve normal olarak kullanmışsın galiba. 2. olarak lightmap lerde galiba sıkıntı mevcut ( özellikle duvar ve belli köşeli modellerde ) bunun sebebi galiba 2. uvmap i direkt flatten edeek yapmışsın, diğer sebebi de unreal engine modüler modellerde lightmaplerde bleed yapmasını durduramaması. Onun dışında gayet yeterli ve kendini kabul ettirebilecek olması. Eğer VR ortamında sunacaksan belki belli modellerin kenarlarını biraz yumuşatabilir veya material node editorde L.e.r.p node larıyla alpha channellarınıda aynı materyale bağlayıp (birkaç tane lerp veya multiply node u gerekebilir ) yumuşatabilirisn.( normal map ler içinde bu tarz durumları düşünerek modifiye edebileceğin node lar bulunuyor ama ben modelden direkt düzeltmeyi daha doğru buluyorum) Bu arada VR için cook edeceksen projeyi, galiba yanlış hatırlamıyorsam çok yüksek değerlerde yapman gerekiyor aksi halde occulus gibi aletlerde kullananda baş dönmesi, baş ağrısı, mide bulanması gibi olaylar yaratıyor. ( Çok yüksek derken textureların 4k ise 8k olucak fps ler 60 dan yüksek olabilir galiba ve benzeri ) çok kolay gelsin. en azından uğraşan insanlar görmek sektörün değişebileceğine dair bir umut oluyor :)


2017-02-22 13:45:50
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!