Mental Ray : IŞIK DAĞILIMI...

IŞIK DAĞILIMI...
KANGALLIHÜSEYİN ÇAĞLARAvatar

MERHABA BEN HEM 3DMAX İN HEMDE BU SİTENİN ACEMİSİYİM. BİR BARAJ GÖVDESİ TASARLADIM AMA IŞIK GÖVDENİN ÜSTÜNDE SAÇMA BİR ŞEKİL OLUŞTURUYOR. BİR TÜRLÜ ÇÖZEMEDİM. RESİM EKLEYEMEDİĞİM İÇİN HOTFILE`A YÜKLEME YAPMAK ZORUNDA KALDIM SORUNLU YERLERİ İŞARETLEDİM. YÜKLEDİĞİM RESİM İLK ÇALIŞMADIR BÜTÜN DOKULARI YENİLEDİM GÜZEL BİR GÖRÜNTÜ OLUŞTURDUM AMA SON HALİNİ KOYMADIM.
KULLANDIKLARIM MANTAL RAY , DAYLIGHT , YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM...

https://hotfile.com/dl/150179927/23f26ee/SORU_IIK_KIIRLMASI.jpg.html


Zaman,Emek,Sabır...
2012-03-25 12:15:17
  • Offline
  • Erkek
İşaretlediğin sorunlu bölgelerin olduğu
dream_designerAhmet KABAKBAŞAvatar

İşaretlediğin sorunlu bölgelerin olduğu baraj seti üzerindeki basamakvari yapı texture mı yoksa model mi??

Eğer texture ise uvw mapping`de sorun olduğu için o şekilde dağılmış.. ok eğer modelleyerek yaptıysan render ayarlarını yükseltip detayların görünmesini sağlaman lazım..

Sorunun ışıktan ziyade kaplamada gibi görünüyor..


21 Volts Creative
2012-03-25 12:31:04 Edit:2012-03-25 12:31:39
  • Offline
  • Erkek
MODELLEYEREK BASAMAKLARI OLUŞTURDUM. YARDIMINIZ
KANGALLIHÜSEYİN ÇAĞLARAvatar

MODELLEYEREK BASAMAKLARI OLUŞTURDUM. YARDIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM DEDİKLERİNİZİ HEMEN DENEYECEĞİM.


Zaman,Emek,Sabır...
2012-03-25 12:32:47
  • Offline
  • Erkek
Eğer modelse dediğim gibi
dream_designerAhmet KABAKBAŞAvatar

Eğer modelse dediğim gibi render ayarlarını yükseltmen gerekir ki o basamakların arasındaki ışığı hesaplayabilsin..


21 Volts Creative
2012-03-25 12:42:41
  • Offline
  • Erkek
bence orada bir yanlışlık
dmrmrtMurat DEMİRAvatar

bence orada bir yanlışlık yok. O kadar uzakta alınan rednderda, böyle sıralı ve aynı takipteki cisimler böyle ışık kırılmalarına neden olabilir. Işıkta dölde yumuşatması ve renderer filtersini 1/16 mitchel yapıp detayını arttırabilirsin.


2012-03-25 22:47:29
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!