Mental Ray : Final Gather Map niye olmuyor ? :(
Buradaki arkadaşın söz ettiklerini yapmama rağmen,
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/item?siteID=123112&id=10061676&linkID=9241177
final gather maping`i kullandığımda bu ayarları yapmadan aldığım renderdan farklı bir görüntü elde ediyorum. Daha koyu ve daha kötü bir render.
Şöyleki anladığım kadarıyla arkadaşın dediğine göre render çözünürlüğünü azaltarak ve Samples per Pixel değerini düşürerek final gather map üretip kullandığınızda zamandan tasarruf edersiniz.
Lakin bu yöntemi bırakın hem çözünürlüğü düşürmeyi hem Samples per Pixel değerini düşürmeyi normal render ayarından daha kaliteli bir ayarda final gather map oluşturmama rağmen render gerçekten normal render`a göre hem kalitesiz hem de koyu çıkmakta.
Bu final gather map olayını kullanan var mı? Nerede yanlış yapıyorum ?
- Offline
- Erkek
şöyle bir müddehalede bulunayım. Yukarıda bahsettiğin olayı ben renderlarımda yapıyorum ve gayet başarılı ama burada olan şey çok büyük renderlar için geçerli. Yani 1200 px den büyük her render için bunu yapmanda büyük fayda var. düşük presette bir final gatherı biraz daha büyük bir rendera map yapabilirsin. Ama ama ölçü konusunda benim kendi tecrübelerim map ölçüsünü render ölçüsünün 2/3 oranında tutmaktır.
- Offline
- Erkek