Maya 3D : Quad draw
merhaba mayada zbrushta elde ettiğim modelin üstüne quad draw ile yüzey örmek istiyorum ancak yüzeyler modelin içinde kalıyor örürken gözükmüyor modelin üstünde durması için ne yapmalıyım birde iki noktayı kapatma kısayolu nedir herkeze işlerinde kolaylık ve başarı dilerim
- Offline
- Erkek
slm,3d coat ve zbrush ta auto-retopo varken neden sana quad draw?
- Offline
aleyküm slm onları denedim ama verim alamadım 3d coatta mesela bir modeli ördüm uv sini açtım max ta obj olarak çağırdım uv sini ekledim ama durum kötü oldu
- Offline
- Erkek
uv sini 3d max ta yapabilirsin bence. ve benim bildigimce retopo yy 3d max tada yapabilirsin. http://www.youtube.com/watch?v=nbwc1ybwkbw buna bir bak rusca ama yaptigi her sheylerden anlaya bilirsin ne yaptigini
- Offline
evet biliyorum ama denedim max teki pek pratik gelmedi
- Offline
- Erkek
Zbrush'de dynamesh'le ZRemesher niye yapmiyorsun ? Aslinda maya'ya gerek yok quad mesh yapmak için Zbrush'de objeyi kopyala üstüste gelsin sonra birini seç resolution 512'ye degis ve hemen dynamesh butonuna tikla hemen kare seklini alacak ve hemen sonra topology butonuna tikla ve çizgilerin yada polyglonun yönlerini çiz objeye yani quad polyglon nasil topology olmasini istiyorsan basit çizgilerle yönlendir.çizgileri yapinca hemen ZRemesher butonu altinda bulunan Target polygons count 2 yap sonra ZRemesher butonuna tikla ve bekle böylelikle quad olacaktir. Kopyaladigin objelerden eski objeyi sil yenisini kullanabilirsin.
Burda video var anlatmakta bir göz at: tikla izle
- Offline
- Erkek
zremesher yapıp project uyguluyorum biliyorum ama detaylı yerlerde zremesh iyi olmuyor topogundada bütün karakteri yaptım ördüm ordan uvlayoutta uv map açtım ama max te çağırıp uv açılmış karekteri metarialden texture map normal bump uyguladım ama istemediğim bir sonuç çıktı
- Offline
- Erkek