Maya 3D : expression

expression
selamm25

arabanın tekerlerinin rotadesini 1 tekere baglıyorum sonra araba grubunun transatlesine baglamaya calışıyom komutu alıyo lakin tekerler dönmüyo varmı bi kolayı yardımcı olursanız sevinirim


2012-05-19 11:16:12
  • Offline
denemistim
selamm25

denemistim fakat araba döndügü zaman tekerlegi toplayınca oda ilk haline geliyo haliyle mantık karmasası var ayrı takılcam artık grafik editörden ayara devam


2012-05-21 15:22:59
  • Offline
expressiona gerek kalmadan da
EgeYEge

expressiona gerek kalmadan da yapilabilir, iki custom attributes olusturun arabanin govdesinin channel boxuna ,zaten tekerlekler govdeyi takip ediyor olmali mantik olarka ve sizin isiniz sadce rotate ile.

Custom att.
ornek
1. : x te rotate
2. : z de sol sag diyelim

bu custom ettributes u set driven key ile tekerleklerin o axislerine baglayin(baglamakla relation editoru kastetmiyorum, key verin bu verdiginiz key de esasinda baglamadir) boylece cutom attributes ile istediginiz animasyonu verebilirsiniz. Arabanin gittigi hiza uygun olarakta istediginiz sekilde ayarladiginizda bir sorun kalmayacaktir en basit bu yontemle halledeiblirsiniz


2012-05-21 17:34:30 Edit:2012-05-21 17:36:04
  • Offline
  • Erkek
yanlis biliyorsunuz, eger start
EgeYEge

yanlis biliyorsunuz, eger minimumu ve max. kisimlarina rakam girmezseniz sinirsiz kulalnabilirsiniz ,bu is icinde gayet uygun bir yontemdir ...rakam girmediginizde sonsuz dongudur...min. ve max. rakamlari girmeyin...girdiginiz taktirde limit koymus olursunuz, default a rakam girmezseniz `0` olarak da defult alir


2012-05-21 18:17:10 Edit:2012-05-21 18:20:51
  • Offline
  • Erkek
sorunu hallettim
selamm25

sorun suymus mesela pcuberotadex=curvetranslatez*(360/tekerincapi);böle yapınca sorunsuz calişiyo tesekkür ederim yorumlarınız için


2012-06-30 10:05:01
  • Offline

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!