Maya 3D : expression
arabanın tekerlerinin rotadesini 1 tekere baglıyorum sonra araba grubunun transatlesine baglamaya calışıyom komutu alıyo lakin tekerler dönmüyo varmı bi kolayı yardımcı olursanız sevinirim
- Offline
denemistim fakat araba döndügü zaman tekerlegi toplayınca oda ilk haline geliyo haliyle mantık karmasası var ayrı takılcam artık grafik editörden ayara devam
- Offline
expressiona gerek kalmadan da yapilabilir, iki custom attributes olusturun arabanin govdesinin channel boxuna ,zaten tekerlekler govdeyi takip ediyor olmali mantik olarka ve sizin isiniz sadce rotate ile.
Custom att.
ornek
1. : x te rotate
2. : z de sol sag diyelim
bu custom ettributes u set driven key ile tekerleklerin o axislerine baglayin(baglamakla relation editoru kastetmiyorum, key verin bu verdiginiz key de esasinda baglamadir) boylece cutom attributes ile istediginiz animasyonu verebilirsiniz. Arabanin gittigi hiza uygun olarakta istediginiz sekilde ayarladiginizda bir sorun kalmayacaktir en basit bu yontemle halledeiblirsiniz
- Offline
- Erkek
yanlis biliyorsunuz, eger minimumu ve max. kisimlarina rakam girmezseniz sinirsiz kulalnabilirsiniz ,bu is icinde gayet uygun bir yontemdir ...rakam girmediginizde sonsuz dongudur...min. ve max. rakamlari girmeyin...girdiginiz taktirde limit koymus olursunuz, default a rakam girmezseniz `0` olarak da defult alir
- Offline
- Erkek
sorun suymus mesela pcuberotadex=curvetranslatez*(360/tekerincapi);böle yapınca sorunsuz calişiyo tesekkür ederim yorumlarınız için
- Offline