Maya 3D : 800 obje tek mesh
Ornegın bir çöp kutusu
oyun motorunda çöp kutusunu cogaltarak ıstedıgım yere koyuyorum tum neselerın tek bır objeyı referans almıs oluyor sorun yok
ancak mayada
800 tane cop kutusunu sahmene dızıp export alıp oyun motoruna atarsam
1fbx dosyası ıcıne 800 tane mesh koyuyor
combine yaparsam da 800 çöp kutusu bırleserek bana yenı bır mesh verıyor
tüm nesnelerin aynı meshi göstermesını nasıl saglayabılırım?
- Offline
- Erkek
Multi scatter for Maya,Vray scatter for Maya Plug in deneyebilirsiniz.
- Offline
- Erkek
cevap için teşekkür ederim bunların ne olduğu ile ilgili bi araştırma yapacağım
- Offline
- Erkek
Senin bu dedigin Instancing.
Istedigin noktalara birer particle koyar isen sonradan particle menusunden instance yapabilirsin
- Offline
- Erkek