Genel Konular : organik modelleme için ne kullanıyorsunuz?
merhaba
ben 3ds max ile modelleme yapıyorum ancak bazen mimari organik objeleri modellerken istediğim gibi şekil veremiyorum internette araştırdığım kadarı ile karakter modelleme ve organik modelleme için zbrush öneriliyor bende yavaş yavaş zbrush a başlamayı düşünüyorum, autocad ile modelleme yapanlar da varmış bana ilginç geldi
siz organik modelleme işini nasıl çözüyorsunuz kullandığınız ek program var mı zbrush bu işi çözmede ne kadar yardımcı olur konu ile ilgisi bilgisi olanlar yardımcı olabilirse sevinirim
- Offline
- Erkek
Merakla incelediğim bir konuydu z brush yada mudbox kullanacaktım sculpting olayını zaten kullandığım cinema 4d ye entegre ettiler bende o yazılımların peşini bıraktım ama hangisi iyi dersen bilemem sonucda orjinal yazılım kullanmam gerekiyor 2.bir yazılım ücretinden sıyrıldım şimdilik işimi görüyor zaten sculpting olayı uzmanlık ister anotomi bilgisi filan onlarda bende yavaş yavaş oluyor imkanın varsa hepsini dene sana uygun olanı seç sormakdan iyi bir yoldur bu
Cinema 4D
Mudbox
Zbrush
- Offline
- Erkek
cevabınız için sağolun mehmet bey
ben max ile organik modelleme işimi azçok çok çözüyorum ciddi modeller geremiyor henüz bana zbrush ı hem sonuca daha kısa yoldan ulaşmak hem ek bir program öğrenmek için konuyu açtığım gün başladım ki biraz boşa çıkınca c4d ye de başlayıp tamamen ona geçmek istiyorum tabi bir yandan da diğer programları da araştırıyorum (blender maya) ilk öğrenediğim max olduğu için değil hepsine bakıp öyle yoluma devam etmek istiyorum.
burda sormak istediğim en iyi program nedir den ziyade bu tip modellemeleri yapanlar hangi yöntemle yapıyor çünkü en iyi program siz hangi programı en iyi kullanıyorsanız en rahat ediyorsanız o dur ben de tecrübeli tasarımcıların hangi yöntemleri kullandığını merak ettim açıkçası
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek