Genel Konular : Modelleme Konusunda Soru
Şimdiden maya kullanmaya başla sen.. çünkü animsyon stüdyoları daha çok Maya programını tercih ediyolar. Önce max ile alışıp belki daha sonra mayada çalışabilir....Fakat bu şekilde alışmak için biraz zaman gerekiyor..mayada modelleme işi daha akıcı ve hızlı olabiliyor fakat 3dsmax ile alıştıktan sonra mayada modellmeye başlama işi insanı biraz yoruyor...mesela ben 3dsmax kullanıyordum daha sonra Maya kullanmaya başladım...ikisinide biliyor olmak iyi tabi....
Fakat ben şu anda yinede 3dsmax ile daha hızlıyım. İlk kullandığım program olması nedeniyle sanırım fakat düşünüyorum ilk başta Maya ile başlasaydım MAx ile alacağım sonucu Mayada daha hızlı elde edebilirdim...
- Offline
- Bayan
Alias için yazmıştım fakat yine yazayım Daniel Simon `un çalışmalarına göz atmanızı tavsiye ederim.
- Offline
Önümüzdeki 3-4 hafta içinde benim bir Alias çalışmam olacak. Tez projemde, mekanik Cad çizimi yanısıra, görsel ve küçük bir animasyonum olacak. Süreci video olarak kaydetmek, sonra burada paylaşmak iyi olabilir. Çalışma Inventor ile çizilecek, üzerine Alias ile düzenleme yapılacaktı, ama sanırım sadece Alias kullanabilirim. Hatta yapılan model, Autodesk Simulation Multyphysics programında simüle de edilmesi lazım.
- Offline
- Erkek
mayada bu konuya cözüm bulmuşlar oval hatlı bölümleri nurbs düz alanları poli uygulanmalı verteks az olsun istenirse veya modele agırlık vermeden testür atana bilir kulanılan sahneye göre ben daha cok poli model kullanıyorum nesnenin ovalligine yakın oluşturup convert ederek poliyi nurbs ceviriyorum son rutuşlarıda nurbs le hallediyorum burda parcaları bütünleştirmek için combine yapamıyoruz o zamanda parentle idare ediyorum animasyonda parcanın biri özgür hareket etmesi gerekiyorsa parent ayarında parent ini sıfırlamak gerekiyo su an tus ismi aklıma gelmedi:D
- Offline