Genel Konular : 5 dk`lık Muazzam Animasyon
Sevgili Jacky
Ben unreal 4 kullaniyorum hatta general animasyonu icin ilk orda basladik ancak bu daha sonra yapilacak bir is okduguna karar verdim, bu tercih meselesi tabi ama sifirdan baslayacaksa zaman kaybetmesini istemem arkadasin yada okadar etkin calisir ve daha kolay ilerler buda bi durum,olmaz diyemem denemeden gormek zor bazen bende udk da generale geciyim istiyorum ama vazgeciyorum sonra :)
- Offline
- Erkek
Unreal`in şuan 4.5.1 de cinematik matinee vfx paketini yüklüyorum. tutoriallarının tamamını buldum :) verdiğiniz tüm tavsiyelere uyuyorum arkadaslar çok çok sağolun.
öğrenmek ve render testi amacıyla sanırım kutularla yada vs.. high poly modelleyerek basit bir proje yapıcam olayı kavradıktan sonra animasyona start vericem.
- Offline
- Erkek
Vray veya Mentalray için harcanacak render süresini, post production ve parçacık simülasyonlarını de hesaba kattığınızda UE4`ü sadece animasyon render edecek kadar öğrenmeye harcanan zaman devede pire kalıyor. UE4`ün offline render motorlarına göre kısıtlamaları var mı, elbette var. Ama örnek olarak gösterilen animasyonda yapılamayacak birşey yok.
General için UDK değil UE4`ü düşünün. Bir kereliğine 20 dolar verip motoru istediğiniz kadar kullanabiliyorsunuz. Geçmeye karar verir de bir yerlerde takılırsanız yardımcı olmaya çalışırım(bu arada yanlış anlaşılma olmasın, UE4 ile ne kadar tecrübeniz olduğunu bilmiyorum o yüzden çok bilmişlik yapıyormuşum gibi gelmesin söylediklerim.)
- Offline
- Erkek
Ilk yazd9gin cumleye katiliyorum. Render suresine gore paha bicilemez tabi.
Unreal Development Kit = UEngine
mukemmel bir kullanici degilim 8 ay olmusturyogun kullanimim sanirim ve her insan evladi kullanmali bence :)
- Offline
- Erkek
oyun motoru fikri iyi birde max veya maya seceneği var animasyonu neyde yaparsanız onda render almanız en uygunu olacaktır objeleri layerleyerek farklı cameralarda objelerin renderlerini kısa sürede alabilir ve sonradan after ve benzeri programlarda işleyeceğiniz için bu renderi uzun sürede almamanız daha mantıklı olur zaman kazanmak adına ve kompozit ederken bunları tasarlarsanız kısa zamanda işi bitirmiş olursunuz
- Offline
Daha iyi realistic bir render istiyorsan 3d maxi bırakıp cinema 4d kullanmalısın
- Offline
- Erkek
Arkdaşlar unreal engine 4 de baya bir yol kat ettim nerdeyse blueprint node sistemi ile bir çok oyun dinamiklerini yapabiliyorum ekstra olarak unreal marketi katarsak baya bişey çıkabiliyor ama bir yandan iş güç derken şuraya kadar gelebildim sahneyi bol keseden modelledim karakterler dahil uw`leri bitirmeme az kaldı ama texturelar duruyor texture`lar için allegoritmic subtance paketini kullanıyorum onuda söktüm bu şekilde daha başarılı oluyor sahneyi high poly low poly yaptım oyununuda yapacağım :) unreal`de realistic rendera çok yakın sonuçlar alabiliyorum..
- Offline
- Erkek
gerçekçiliğin 3D programı ile alakası yoktur Köksal.
- Offline
- Erkek