Genel Konular : [ 3ds Max`mi ? Maya`mi ? ] Karşılaştırma
Seke bey, 5 senedir yazıyom MAx+MAya = MAXAYA (masaya diye okunuyo) lütfen yanii. Farklı isimlere girmeyin.. ;)
- Offline
- Erkek
Bu Tartışma Anlamsiz Benziyor :D -
Için Üzgüünüüm :D
- Offline
- Erkek
Güzel kardeşim yıl olmuş 2015 sen hala program kıyaslaması yapmaktasın.Bence senin hayal gücün için hiçbir program yeterli olmayacak.Otur kendi programını yap.
- Offline
- Erkek
Kardeşim böyle bir karmaşadaysan OFFICE programlarını öğren 3D ye hiç bulanma :)
- Offline
- Erkek
Geleceğin programı Houdini demedi demeyin ahanda buraya yazıyorum :)
Yavaş yavaş poligonal modellemeye de yükleniyorlar. Maya ve Houdini hakim olur piyasaya gibi duruyor. 3ds Max de arkadan gelir gibi. Onun hemen arkasında C4D ve arka kulvardan Modo atak yaparak yukarıları zorlar.
Kullanımda en rahat ettiğim program Modo oldu. Şimdilik benim için en iyisi Modo. Gerisini bilmem.
- Offline
- Erkek
a_iverson benden gelecek cevabı yazmış eferim.
- Offline
- Erkek
Bu tartışma hiç sönmeyecek, 1000 yıl sonra bile bu sorunun sorulacağına eminim. O zaman da dijital arkeolaglar forum arşivlerinde bu sorunun cevabını arayacaklar. Acaba hangisi daha iyimiş diye.
Bu soruyu henüz sormamış yeni gençler geliyor. Bence usanmadan, sıkılmadan alay etmeden, bildiklerimizi söylemeli sabırla cevap vermeliyiz.
Bence en iyisi BLENDER, Yapacağınıza işe göre programı seçmenizde fayda var. İşsiz kalırım diyorsanız blenderden şaşmayın, Her deliğe girip çıkarım ne iş olsa yaparım diyorsanız 3DS MAX den şamayın. Eğitimliyim ben Animasyon, stüdyo , görsel efekt işeri yaparım diyorsanız tabiki MAYA. Motion grafik, atraksiyonlarına girerim diyorsanız CINEMA 4D tavsiyemdir. 15 yıllık max kullanıcısı olarak Son bir yıldır benim gönlümün aslanı Blender dir, Blender dağlaaarrr....
- Offline
12 yıllık Max kullanıcısı olarak, açılış hızı, çökme olasılığı, g tuşu ile maxteki bir çok komutu tek tuş ile yapabilme, gömülü gelen craft director hede hödö pluginleri, default unwrap özelliği, animasyon, realtime render ve daha bir çok konuda Max`ten kat kat önde oluşundan ötürü Maya derim. Simülasyon, oyun ve animasyon alanlarında Maya şuan uzak ara önde.
- Offline
- Erkek
İzzet Berkay,
Oyun alaninda degil maglesef.
- Offline
- Erkek
Multimaterial ve plugin desteği o kadar sıkıntı değil, şu videodaki realtime render olayı yeterli. :)
https://www.youtube.com/watch?v=LiUzhuH6ur8
veya bu videodaki. :)
https://www.youtube.com/watch?v=L5fOwSmSaW8
- Offline
- Erkek