Bilgisayar Donanım : teknik servis
selam arkadaşlar bir tecrübemi sizlere aktaracağım, bundan bir sene evveli bir ekran kartı satın aldım markası amd povercolor v.s gerisi önemli değil, malum ekran kartı buğünlerde bozuldu tabi bende doğal olarak garantisi hala devam ettiği için teknik servisi (ÇİZGİ ELEKTRONİK)gi 23 gün aramama rağmen bir kere telefona cevap veren olmadı sadece 2 defada telesekretere bağlandı ondada 3 ü tıkladım (teknik servis) yine cevap veren olmadı. sonra bir bilgisayarcı arkadaşıma sordum telefonu açmıyorlar dedim, oda onlar tele bakmayı sevmiyorlar mail at dedi yada direk postala adreslerine dedi bende buna inanmadım başka bir firmanın teknik servisini aradım onlarda aynı cevabı verdiler çok şaşırdım yani bu ne vurdum duymazlık ya sen kalk onca para vereceksin sonra cihazda bir proplemin olacak karşında muhattap yok . o zaman garantisi varda yok de başta satın almayalım bizde kaç 23 gün boşa gitti gerçi 5inci gün ben başka bir kart aldım ama şim bu kartı nasıl satacam 2. ele fiyat mı düşürecez nerden nereye geliniyor sizlere tavsiyem povercolor almayın sonu hüsran bir arıza çıkarsa garantisi varda yok
- Offline
- Erkek
http://www.cizgi-rma.com/e-service/ bu siteye üye olup buradan arıza formu doldurman gerekiyor direk gönderme yapamıyorsun gerçi İstanbul`da isen yerleri mecideyeköyde direk götürebilrsin. Ben asus anakartı götürmüştüm.
- Offline
- Erkek
izmirdeyim ekran kartını konyada iken almıştım koyuncu bilgisayarmıydı neydi tam hatırlamıyorum orayıda aradım abi sen direk gönder buraya gönderme işin uzar dediler diye direk gönderdim verdikleri adrese
- Offline
- Erkek
artık firmalar önce servis kaydı oluşturuyorlar çizgide bu şekilde çalışıyor onla sana dönüş yapıyor maille sende adreslerine gönderiyorsun
- Offline
- Erkek