Diğer 3D Programları : Substance painterdan Blendera normal map
Blenderda low poly seklindetasarladigim bir bardagi high poligon yapip susbtance paintera attim boyadim fakat onu nasil normal map olarak ciktisini alip blenderda bardaga uygulayabilirim?
- Offline
- Erkek
xnormal map bu iş için yazıldı.
https://www.youtube.com/watch?v=s0BZiKEqqjQ&t=3s
- Offline
- Erkek
evren, xnormal ile model boyayamazsın.
toprak tunç, Substance Painter`de nasıl çalışıyorsun? Biraz ayrıntılı yazmalısın.
Normal şartlarda
- low-poly ve high-poly modelini blender`da üretirsin SP`de diffuse, metallic, specular boyama yaparsın ve gerekirse normal kanalına ayrıntılı boyamalar yaparsın. Ve en sonunda da export edersin.
https://imgur.com/a/IC35QDk
- Offline
- Erkek
huntürk, birdaha yukarıya yazdığımı kontrol ettim xnormal ile boyama yapılabilir diye birşey yazdığımı göremedim.
arkadaşımızın normal mape ihtiyacı var bunun için sp da bu işi yapabilir diğer programlardada ama en ideali xnormaldir. substance painter videosu
https://www.youtube.com/watch?v=omOP1iBViP0
- Offline
- Erkek
Aynen sorunu cozdum.Amacim dusuk polygona sahip objeye yuksek polygondayken boyayip atadigim materyalin normal mapini cikarip dusuk polygonlu objeye o goruntuye biraz displacement yaparak giydirmekdi.Zaten oyun karekterlerinde boyle yapiyolar az yer kaplamasi icin, bu program ise yarar gibi sadece turkce kaynagi yok galiba onuda yabanci videolari izleyerek cozecem.Cok saolun.
- Offline
- Erkek