Diğer 3D Programları : Max`ten UnrealEngine`a Aktarma
Max`ten UnrealEngine`a Aktarma
drQuantumOğuzhan Yıldırım
Max`te UE`ye hangi formatta export ediyoruz ? Cryengine gibi exporter plug-in`i var mı bunun da ?
2014-12-27 23:28:36
- Offline
- Erkek
FBX veya OBJ. Ama
JackyMehmet Güven
FBX veya OBJ. Ama en sağlıklısı ve fonksiyonlusu FBX`tir.
www.mehmetgvn.com
2014-12-28 01:12:15
- Offline
- Erkek
Aynen, OBJ ve FBX
EvrenEvren Dincgil
Aynen, OBJ ve FBX ve bilgin olsun modelde polygone siniri 60.000`dir
UE4`de degistirdilermi bilmiyorum fakat 3.5 versiyonunda boyle.
Not: Tavsiye olarak`dan UE export olayi CryEngine gibi zahmetlide degildir :)
2014-12-28 17:21:51
- Offline
- Erkek
UE4`de poligon sınırını kaldırdılar.
JackyMehmet Güven
UE4`de poligon sınırını kaldırdılar. Ama tabi 1-2 milyon polygonluk obje import etmek biraz zaman alabilir.
www.mehmetgvn.com
2014-12-28 18:53:27
- Offline
- Erkek
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!