Diğer 3D Programları : düzensiz mesh üzerine düzenli clone_c4d
düzensiz mesh üzerine düzenli clone_c4d
Merhabalar,
Ekteki görseldeki gibi bir geometrinin üzerine düzenli aralıklarla çubuklar klonlamak istiyorum. Fakat örgü düzensiz olduğundan obje üzerine klonladığımda çubukların dağılımı da düzensiz oluyor. Kırmızı çemberin içine denk gelen alandaki klonlar daha yoğunken yeşilin içine denk gelenler daha seyrek oluyor.
cloner la çözemeyince xpresso üzerinden iterator node ları ile birşeyler denedim (hierarchy+global position+clamp vb). Iterator grubunda nispeten yeniyim belki de atladığım birşeyler var ama onunla da bir yere varamadım. hair üzerinden geometri çıkartabilirim diye düşünerek objeye atadığım hair dan geometri generate etmeyi denedim fakat onlar da düzensiz oldular. manuel haricinde bunu nasıl çözebilirim?
şimdiden teşekkürler.
2014-01-02 11:20:46 Edit:2014-01-02 11:31:25
diğer görsel
diğer görsel
2014-01-02 11:32:15 Edit:2014-01-02 15:21:18
c4d kullanmıyorum ama şekilden
c4d kullanmıyorum ama şekilden anladığım her vertexe 1 obje kopyalıyor sıklaşmasını istediğiniz yerlerde vertex sayılarını arttırmayı deneyebilirsiniz.
MODO, rhino
2014-01-03 16:02:04
Melkor +1 katılıyorum.
Melkor +1 katılıyorum.
Ekstra bir yontem,
Objenin UV`sini açıp, puantiyeli bir doku atıp sıklaştırarak, her bir siyah noktanın ortasından maskelenmiş particlelar oluşturularak`da yapılabilir.
yusuf.es | blog.yusuf.es | yusufes.turbosquid.com | vimeo.com/yusufes
2014-01-03 16:16:15
melkor_:
geometriyi korumak
melkor_:
geometriyi korumak gibi bir derdim var o yüzden gönlümce vertex ekleyemedim. uv map için de düzgün bir örgüye ihtiyacım vardı. bir de ünite değerleri önemli olduğundan programa daha kesin bir dille aktarma çabasındaydım derdimi.
no_fear:
sonunda buna çok yakın bir çözüm ürettim fakat yine de bana çok manuel geldi. bi çeşit otomasyonla çözülebildiğine eminim fakat bir şekil tıkandım orada.
teşekkür ederim cevaplarınıza.
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!