Diğer 3D Programları : Cinema 4d Rotation problemi

Cinema 4d Rotation problemi

Cinema 4d de mesela bir silindir oluşturuyorum. Bu silindiri orientationdan değilde rotation tool ile yatay yapıyorum.Daha sonra Z aksisi etrafında döndermeye kalkınca. H-P-B yani tüm rotation değerleri değişiyor.

http://s1.directupload.net/images/120717/t7c4owhh.jpg

http://s1.directupload.net/images/120717/zt4yhsaf.jpg

iki sorum var:

1- Bu neden kaynaklanıyor ?
2- Nasıl düzeltilir ?


2012-07-18 00:31:29 Edit:2012-07-18 00:32:48
  • Offline
  • Erkek
silindir başka bir nesnenin
ulasdenizulaş deniz

silindir başka bir nesnenin evlat nesnesi olabilir mi? (child object) Muhtemelen öyledir ve sen parent nesneyi (ebeveyn nesne) döndürmüşsündür, üzerine de silindir nesneyi döndürmüşsündür. bir nesne eğer evlat nesne olursa, artık onun koordinat uzayı, parent nesnenin (ebeveyn nesne)koordinat uzayı olacaktır. her dönüşüm bu yeni uzaya göreli olacaktır.


2012-07-18 10:12:15
  • Offline
  • Erkek
Cevap verdiğiniz için teşekkür

Cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Ama değil.

http://www.youtube.com/watch?v=7UfY7EBv0Ow


2012-07-18 16:07:25
  • Offline
  • Erkek
Word/model
johonwayniMehmet KALAMANAvatar

Word/model

Kordinat sistemi yüzünden olabilir ve haklı çıktım ekdeki resime bak bence

©Mehmet KALAMAN | DXF
2012-07-18 16:35:36
  • Offline
  • Erkek
@johonwayni Çok teşekkür

@johonwayni

Çok teşekkür ederim. Sorun çözüldü.


2012-07-18 16:41:13
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!