Diğer 3D Programları : cinema 4d`de gereksiz edge`ler
cinema 4d`de gereksiz edge`ler
Herkese iyi çalışmalar. maxde çizdiğim modeli c4d`ye attığımda iki edge arasında çapraz edge`ler oluşturuyor aşağıda da görüldüğü üzere. sizce neden kaynaklanıyordur yardım edebilir misiniz. şimdiden teşekkürler.
3DMax`de çizdiğim model: http://i.hizliresim.com/G3Qvgr.jpg
cinema 4d`e attığımda: http://i.hizliresim.com/gXzkgO.jpg
Poly ya da Mesh
Poly ya da Mesh fark mı ? bilmiyorum alakası var mı ama
www.erganmuhendislik.com
2016-08-08 11:34:43
Editable olduğu için doğru.Yani
Editable olduğu için doğru.Yani program maxte olmayan ancak olması gereken edgeleri oto eklemiş.Yani edgeleri tamamlamıs.Bunları görmeniz problem diil ancak görmek istemiyorsanız yüzeyleri tekrar oluşturmanız lazm.Ama ozaman bile N-gon Line olarak kalıcaktır.Doğrusu cinemada görünen hali.
Ek olarak birde polyleri triangulate olarak gelmiş.
2016-08-08 12:10:49 Edit:2016-08-08 12:11:39
3d Maxdaki N-gonline`ler Cinema4D
3d Maxdaki N-gonline`ler Cinema4D ye normal edge olarak gelmiş zaten o edgeler maxdada var viewportun biryerlerinden görüne bilir
Cinemaya gelen bu edgeleri maxdaki gibi kapatabilirsin
Teknik bilgilere gelince hangi 3d yazılım olursa olsun bir poligonu en aşağı 3 noktayla birleştirebilir zaten adı üstünde polygon 4.nokta olayına gelince normal sevdiğimiz quad poligon olur 5.noktada ise 1.N-gonline ile beşgen yüzeyi yazılımlar otomatikmen 2 poligon olarak hesaplar 1 4 noktalı quad poligon 1normal 3 noktalı poligon buda bizim viewport`da bir 5gen görmemizi sağlar ki bunun sınırı 5 değildir milyonlarca noktadan binlerce poligondan oluşan bir yüseyi n-gon çizgiler sayesinde işleyebiliriz ancak bununda yapamadığı durumlar var mesela bir küb objenin bütün poligonlarını birleştiremezsin (teknik olarak birleştirirsin ama objen küblükden çıkar)
©Mehmet KALAMAN | DXF
2016-08-09 17:07:28 Edit:2016-08-09 17:14:33
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!