Diğer 3D Programları : C4d de rigging bind sorunu acil yardım.
Arkadaşlar ben c4d masa modelledim simetri ve surface kullarak.Buna hareket vermek için iskeletlerini çizdim.carecter seçeneginden command sonra bind yapmam lazım (iskeleti masayla birleştirmek için) ama ne yazık ki o seçenek tıklanamayacak şekilde görünüyor.Bütün yaptıklarımı silerek tek tek denedim ve sorunun kaynağını buldum sanırım sorunun kaynağı simetri.Simetri olmadan bind seçeneğine tıklanıyor ama simetriyi silersemde herşey gidiyor bu konuda bilgili kişiler acil yardım ederse çok sevinirim. (Simetri olmazsa olmazım karekter modellemede filan işime çok yarıyor)
- Offline
- Erkek
objeyi modelledikten sonra simetri ile işin bittiğinde simetri grubunu
soldaki make editable düğmesini kullanarak editable hale getir.
daha sonra istediğin gibi kemik yapını oluştur ve sonra bind yap.
İyi çalışmalar.
- Offline
- Erkek
Altuğ beyin de dediği gibi objeleri Editable yapmakla ilgili bir durum gibi görünüyor. Symmetryi editable yapmadığın için olabilir. Modellemede eğer ki loft,sweep benzeri teknikler kullandıysan onları editable yapmadığın için olabilir. Ayrıca Bind etmek istediğin objelerin arasında null object olabilir. Aklıma gelen bunlar. Kolay gelsin.
- Offline
Çok tşk ederim cevap verdiğiniz için şimdide bind yaptım ama simgesi çıkmasına ragmen birleşmedi bu seferde iskelet, objeyle :) (iskelet yapısı objeden bagımsız hareket ediyor)
- Offline
- Erkek
- Offline
tüm herşeyi seç
daha sonra sağ tıkla
ve select children
daha sonra bind
sevgiler
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
Çünkü ortada iki tane bağımsız kemik var iskelet yok
https://www.youtube.com/watch?v=vowq6hRyqHs bu basit videoyu bi izle
her şey güzel olacak sevgiler.
- Offline
- Erkek
Kesinlikle doğru yöntem bu,denedim oldu.Ben kemik ve birleşimi sorun olmaz diye düşünmüştüm.Cok tşk ederim yardimlariniz için.
- Offline
- Erkek